Coca-Cola HBC, a raportat vineri vânzări peste estimările analiştilor în primul trimestru din 2015, înregistrând performanţe bune în Nigeria, Polonia, România, Ungaria şi Cehia, transmite Reuters.

Potrivit Agerpres, fluctuaţiile de curs valutar au avut un impact negativ de 5% asupra vânzărilor nete, rezultând o creştere de 1,7% a veniturilor în perioada ianuarie – martie 2015, la 1,35 miliarde de euro, comparativ cu 1,33 miliarde de euro în primul trimestru din 2014. Analiştii se aşteptau la vânzări de 1,31 miliarde de euro.

Vineri dimineaţă, la Bursa de la Londra, acţiunile Coca-Cola HBC au urcat cu 2,9% la Bursa de la Londra, cel mai semnificativ avans din rândul companiilor incluse în indicele principal FTSE 100.

Operaţiunile Coca-Cola HBC acoperă 28 de ţări, majoritatea din Europa deservind peste 560 de milioane de oameni. Coca-Cola HBC România, membră a Grupului Coca-Cola Hellenic, este cea mai mare companie din industria băuturilor non-alcoolice din România.