Gvinda urma să fie al cincilea director al Tarom din acest an, după demiterea Mădălinei Mezei de către Consiliul de Administrație.

Pilotul Valentin Gvinda a avut suspendată licența de zbor pentru trei ani, între 2013 și 2016, după ce a fost acuzat de fraudă. El ar fi declarat că ar fi examinat un pilot într-un simulator din Paris, în condițiile în care acesta se afla în Indonezia. În 2017, la un an după ce și-a recăpătat licența de instructor de zbor a fost angajat la TAROM.

Compania aeriană TAROM se află, în aceste zile, în mijlocul unui imens scandal, după ce Mezei a dezvăluit că ministrul Răzvan Cuc i-ar fi cerut să oprească la sol, în ziua votului pe moțiunea de cenzură, cinci curse aeriene interne care urmau să aducă la București mai mulți parlamentari.

Ministrul Cuc a recunoscut că i-a cerut  Mădălinei Mezei o listă cu parlamentarii ce urmau să zboare spre Capitală dar a precizat că a făcut-o pentru a se asigura că aceștia nu vor avea probleme.

În urma acestor declarații, Viorica Dăncilă, premierul demis, a anunțat că a trimis Corpul de Control al Prim-ministrului să facă verificări la Ministerul de Transporturi și la TAROM. De asemenea, DNA a demarat o anchetă în acest caz iar Mădălina Mezei a fost convocată de procurori pentru audieri.

 

 

Te-ar putea interesa și: