UTILITAR: Cum devii client al rețelei de apă și canalizare

UTILITAR: Cum devii client al rețelei de apă și canalizare

Dacă sunteți bucureștean și vreți să aveți un branşament de apă/racord de canalizare trebuie să parcurgeți câțiva pași.

În primul rând, trebuie să solicitați emiterea unui aviz de principiu. Pentru aceasta este necesar să depuneți, la sediul Apa Nova Bucureşti, din str. Aristide Demetriade nr. 2, mai multe documente. Lista completă de acte o găsiți online, pe pagina companiei, la secțiunea „Vreau să devin client Apa Nova“.

Care sunt pașii care trebuie parcurși

După analiza documentelor depuse, dacă avizul de principiu este „pozitiv“, se trece la următoarea etapă: trebuie să solicitați emiterea unui aviz tehnic de branșament/racord. Și aici aveți nevoie de o serie de acte, pe care le găsiți enumerate online, în secțiunea menționată anterior.

După ce ați obținut toate avizele, următorul pas îl constituie semnarea contractului de execuţie a branşamentului. Urmează obţinerea autorizaţiei de construire sau de desfiinţare, semnarea contractului de furnizare servicii de alimentare cu apă/de canalizare, execuţia propriu-zisă a lucrării, recepţia lucrării, adică punerea în funcţiune a branşamentului/ racordului și momentul în care intră în vigoare contractul de furnizare servicii de alimentare cu apă/de canalizare.

Dacă ești legat la rețea, dar nu ai contract

Atenţie! Furtul de apă este pedepsit prin lege, iar contravenientul riscă să fie debranșat și să aibă de plătit penalități. În acest caz, este interesul vostru să declaraţi situaţia la Apa Nova Bucureşti. Puteţi face acest lucru online, completând formularul de la secțiunea Relații cu Clienții, prin telefon, la 021.207.77.77 sau prezentându- vă la sediul Apa Nova Bucureşti.

Ne puteți urmări și pe Google News