Echipa națională de fotbal U21 a pierdut semifinala competiției europene cu Germania, dar a a asigurat audiențe mari pentru TVR. 

TVR 1, postul care a transmis meciul din semifinale, a fost lider de audiență joi seara, cu cifre de patru ori mai mari decât postul de televiziune aflat pe locul doi, Pro TV, conform Paginademedia.ro.

Minutul de aur a fost înregistrat 20:51, când 3,5 milioane de telespectatori îi urmăreau pe Pușcaș, Hagi și Radu. Pe întregul interval al meciului, aproximativ 2,5 milioane de români au urmărit partida. România a intrat la vestiare în avantaj, cu scorul de 2-1.

În finalul celei de-a doua reprize, nemții au înscris cele două goluri din lovitură liberă, care au trimis echipa în finala de pe Dacia Arena. George Pușcaș a fost marcatorul celor două goluri ale României.

Echipa a concurat pe TV cu cele trei buletine de știri ale marilor generaliste și Las Fierbinți de pe Pro TV, Lara Croft de pe Antena 1 și serialul Prețul fericirii al postului Kanal D.

La nivel național, aproximativ 2,5 milioane de români s-au uitat la fiecare minut al meciului dintre Germania și România. Pe locul doi, cu audiențe de patru ori mai mici, s-a situat Pro TV. Locul trei a fost ocupat de Kanal D.

Vârf național TVR: 3,5 milioane de telespectatori.

În urban, meciul a fost urmărit de 1.538.000 de telespectatori. Diferența dintre primul și al doilea loc s-a mărit; Pro TV a numărat, în medie, 356.000 de persoane, de cinci ori mai puțin decât postul public.

Vârf urban TVR: 2,1 milioane de telespectatori.

Publicul tânăr a trăit cu intensitate jocul tricolorilor. TVR 1 a obținut o medie de 618.000 de telespectatori și o cotă de piață de 49,8%, ceea ce înseamnă că 1 din doi români de pe publicul 18-49 urban îi urmăreau pe micii tricolori.

Vârf comercial TVR: 860.000 de telespectatori

Te-ar putea interesa și: