Printre primele companii care vor adopta tichetele pe suport card sunt din: IT, telecomunicații, ecommerce, Business Process Outsourcing (BPO) și call center, potrivit unui sondaj efectuat de Sodexo.

Sodexo estimează că, din totalul tichetelor de masă pe care le va emite în primul an de la introducerea voucherelor electronice, aproximativ 8% vor fi în format card, ajungând ca, în primii trei ani, volumul de tichete pe card să reprezinte 30% din total.

„Sub conceptul «Tehnology for Humans», cardurile de masă Gusto Pass le oferă companiilor și angajaților acestora acces la cele mai noi tehnologii și simplifică atât procesele de distribuire a tichetelor, cât și modalitățile de folosire”, declară Jean Istasse, CEO Sodexo România.

Sodexo a anunțat deja primele mari parteneriate cu trei rețele de magazine: Carrefour, Mega Image și Profi, în cadrul cărora vor putea fi utilizate cardurile de masă Gusto Pass. În prezent, rețeaua de comercianți la care pot fi utilizate cardurile de masă Sodexo Gusto Pass acoperă peste 85% din teritoriul țării, fiind astfel cea mai mare rețea la care pot fi utilizate tichetele de masă în format electronic. 

Te-ar putea interesa și: