O veste bună pentru turişti! TELEFERIC până la celebrul semn Hollywood din Los Angeles

O veste bună pentru turişti!  TELEFERIC până la celebrul semn Hollywood din Los Angeles

De departe este un dintre principalele atracții turistice din capitala cinematografiei americane iar pentru a fi mai accesibilă turiştilor, Compania Warner Bros vrea să construiască o linie de teleferic pentru cei care doresc să admire de aproape uriaşele litere albe înalte de 15 metri ale Hollywoodului.

Costul proiectului, care include construirea unui centru pentru vizitatori în apropierea inconfundabilelor litere albe, este estimat la 100 de milioane de dolari. Warner Bros a anunţat că va plăti pentru design, construcţie, operaţiuni şi lucrările de întreţinere a Hollywood Skyway, însă a refuzat să comenteze informaţia publicată în Los Angeles Times referitoare la costul total al proiectului, notează Reuters

În prezent, accesul publicului este interzis în apropierea lor, iar zona este protejată printr-un sistem de alarmă ultraperformant. Actriţa britanică Peg Entwistle s-a sinucis în 1932, aruncându-se în gol de pe litera "H".

De este necesar acest proiect

Ne puteți urmări și pe Google News

"Faima sa a avut efecte negative, precum creşterea traficului în cartierele rezidenţiale şi probleme de securitate" a spus Compania încercând în acest mod să protejeze vedetele care au proprietăţi pe celebra colină.

Protecţia mediului şi protejarea locuinţelor vedetelor care se află în zonă

"Credem că propunem soluţia cu cel mai mic impact asupra mediului prin protejarea şi conservarea parcului Griffith şi a cartierelor rezidenţiale din jur" a precizat Compania. Consilierul David Ryu, care reprezintă zona, a declarat că instituţia pe care o reprezintă urmează să discute pe tema acestei iniţiative după vacanţa de vară, notează Reuters.

Povestea panoului

Panoul a fost instalat în 1923 pentru a promova proiectul imobiliar ''Hollywoodland'', însă ultimele patru litere au fost eliminate în anii '40. Nouă donatori s-au angajat în anii '70 să se ocupe de fiecare dintre celelalte litere rămase.

Însă ,această atracţie turistică a fost în pericol de dispariţie după ce proprietarii terenurilor situate la poalele dealului s-au gândit să le scoată la vânzare. Fondatorul Playboy, Hugh Hefner, a contribuit la salvarea panoului în 2010, cu sprijinul guvernatorului din California, Arnold Schwarzenegger, şi a unor celebrităţi precum Steven Spielberg şi Tom Hanks.