Seria este un show ce se bazează pe cultură general, iar concurenții câștigă premii în bani dacă pot dovedi că își cunosc țara. Produsă inițial de Zucchero Media din România pentru TVR2, spectacolul este alcătuit cu jucători care concurează în trei runde pe o hartă a României, regiunea după regiune sau oraș după oraș. Fiecare concurent începe cu un teritoriu selectat și trebuie să „cucerească” regiunile învecinate, răspunzând la o serie de întrebări despre respectivul teritoriu.

Spectacolul a rulat deja peste 200 de episoade în România și este vândut în acest format de Tim Crescent. Formatul este, de asemenea, în prezent în curs de dezvoltare pentru un post de radio canadian și în analiză în Franța.

Adaptarea pentru SUA este în curs de dezvoltare și va fi executată de Goldberg și Tom Leonardis pentru One Hoe, în parteneriat cu Stephanie Noonan Drachkovitch și Dan Snook pentru 44 Blue.

„Ne place natura civică a acestui spectacol și accentul pozitiv pe unitate și identitate, oferindu-le jucătorilor și publicului șansa de aprofunda ceea ce oamenii numesc acasă și de a se distra la un concurs interesant” a spus Goldberg. „Credem că publicul american se va bucura de Win Your Country!”, Și Small World, 44 Blue și Noah Bonnett sunt partenerii perfecți pentru ao aduce la viață aici”, relatează deadline.com. 

 

 

Citește și: