Strategie inedită la un mare retailer din România: CONSUMATORII stabilesc preţul

Strategie inedită la un mare retailer din România: CONSUMATORII stabilesc preţul

Carrefour va introduce pe rafturile magazinelor sale din Franţa o marcă de produse denumită „Cine este patronul? Marca consumatorului”, al căror preţ şi condiţii de producţie au fost stabilite de consumatori. Noua strategie de marketing, o premieră mondială, va fi aplicată de la finele lunii octombrie.

Primul produs care va fi comercializat sub noua marcă este o cutie de lapte, care va fi vândută cu 99 de eurocenţi litrul şi care va permite producătorilor să obţină o remuneraţie de aproximativ 39 de eurocenţi pe litru. Comparativ, acordul convenit recent de agricultorii francezi cu grupul Lactalis fixează un preţ mediu de achiziţie de 27,5 eurocenţi pe litru, potrivit Agerpres, care citează AFP.

Tariful pentru această nouă marcă a fost stabilit chiar de consumatori, printr-un chestionar online, difuzat în vara acestui an, şi la care au participat 6.000 de consumatori.

„Este o premieră pentru Franţa precum şi o premieră mondială”, a declarat Nicolas Chabanne, preşedintele Gueules Cassées, o asociaţie care luptă împotriva risipei alimentare şi care a fost la originea acestei iniţiative.

Ne puteți urmări și pe Google News

Grupul francez Carrefour este prezent şi în România, unde deţine o reţea extinsă de supermarketuri.