Șoferul grec responsabil de tragedia de la Pasajul Unirii a plâns în fața autorităților române. Cum s-a întâmplat, de fapt, accidentul

Șoferul grec responsabil de tragedia de la Pasajul Unirii a plâns în fața autorităților române. Cum s-a întâmplat, de fapt, accidentul Sursa foto: Captura video

Avocatul român care îl reprezintă pe șoferul grec implicat în tragedia de la Pasajul Unirii a făcut câteva dezvăluiri. În prezent, treisprezece victime ale accidentului sunt internate în spitalele din Bucureşti, iar patru dintre acestea vor fi externate în cursul zilei de duminică.

Alexandru Mateescu, avocatul șoferului responsabil de intrarea forțată în Pasajul Unirii, din cauza că nu a respectat limita maximă de înălțime, a declarat că bărbatul este încă în stare de șoc din cauza evenimentului nefericit de vineri.

Informația potrivit căreia șoferul ar fi condus fără opriri și ar fi fost extrem de obosit a fost negată de reprezentatul șoferului. Avocatul Alexandru Mateescu a afirmat că cetățeanul a dat dovadă de responsabilitate și ar fi oprit de mai multe ori pe traseu, pentru a se odihni.

Potrivit acestuia, în urma șocului provocat de accident, șoferul grec a început să plângă în fața anchetatorilor.

Ne puteți urmări și pe Google News

„Omul a văzut pe GPS că i se cere să aleagă dacă să treacă pe sus, sau pe jos”

„El venea dinspre direcția Mărășești spre Piața Unirii, cu autocarul. Și când a ajuns în acea zonă, omul a văzut pe GPS că i se cere să aleagă dacă să treacă pe sus, sau pe jos. Și într-o fracțiune de secundă a ales să intre în tunel. Imediat a văzut însă limitatorul de înălțime care prevede o înălțime maximă de 3,5 m.

Clientul meu a văzut acel limitator și cum a văzut a tras frâna. Are un sistem de frânare foarte rapidă, a tras frâna, cu antena de deasupra geamului din față a atins acel semn rutier și imediat acel semn, care este extrem de greu, a acroșat aparatul de aer condiționat al autocarului și a rupt în două autocarul provocând moartea acelui nefericit compatriot și cetățean aflat pentru o vizită turistică”, a declarat Mateescu.

Avocatul a mai precizat că șoferul nu a fost singur de la început, ci a mai existat un al doilea șofer, potrivit celor spuse de patronul firmei de transport.

„Un al doilea șofer, știu de la patronul firmei de transport, a fost la volan până la Salonic și de la Salonic a urcat șoferul, clientul meu, și vreau să vă spun că pe drum până în România sunt foarte multe tunele. Nu se întâmplă niciodată nimic și merg sute de mii de autocare”, a mai explicat Mateescu pentru A3 CNN.