Sentinţă istorică! Milioane de români se bucură. A învins o rețea-gigant de magazine

Sentinţă istorică! Milioane de români se bucură. A învins o rețea-gigant de magazine

O femeie din Iași a câștigat un proces intentat firmei care administrează un mare lanț de magazine din România.

Cristina Vicol trebuie să primească din partea SC Kaufland Romania SCS suma de 15.000 de lei cu titlu de daune morale și o despăgubire în sumă de 1.397,53 lei cu titlu de daune materiale. Reclamanta a demonstrat că, pe data de 19 aprilie 2019, a alunecat pe pardoseala din incinta magazinului din Podu de Piatră din cauza unei pete de ulei. În urma incidentului, și-a rupt mâna dreaptă.

În urma procesului, judecătorii ieșeni au dat o sentință istorică, obligând gigantul Kaufland să îi achite daune morale unei cliente. Cristina Vicol ceruse daune materiale și morale de 5.000 de euro, din cauza incidentului în urma căruia a ajuns la spital

Judecătorii au obligat Kaufland să îi achite femeii suma de 1.397 de lei, drept daune materiale, dar și suma de 15.000 de lei, ca daune morale.

Compania a fost obligată de instanța ieșeană să îi achite femeii și cheltuieli de judecată, în valoare de 950 de lei. Sentința nu este definitivă, aceasta putând fi contestată atât de către Kaufland, cât și de către ieșeancă.

Ne puteți urmări și pe Google News

„Pardoseala din incinta magazinului, la raionul de legume si fructe, era acoperita cu ulei, ceea ce facea ca acea pardoseala sa fie foarte alunecoasa. Pardoseala nu era in curs de curatare si nici nu exista vreo avertizare din partea magazinului, pentru a preveni eventuale accidente. La un moment dat, am alunecat pe pelicula de ulei, suferind o fractura la mana dreapta”, adeclarat femeia.

Victima a avut nevoie de 60 de zile de îngrijiri medicale pentru trauma suferită

„La înlăturarea aparatului gipsat, s-a dovedit că sudarea fracturii s-a făcut incorect. Acest lucru a determinat ca, în continuarea imobilizării gipsate, să fie necesare ședințe de recuperare kineto-terapeutică. Tratamentul continuă, iar mâna fracturată nu și-a recăpătat mobilitatea inițială. Durerile sunt permanente”, a mai menționat Cristina Vicol, şi a continuat: „Acest fapt a generat cheltuieli pentru servicii pe care, în mod normal, le făceam eu, dar a generat și o stare de stres continuu”.

Ce i-au spus femeii reprezentanții Kaufland

„Anterior învestirii instanței cu acest dosar, i-am solicitat pârâtei (SC Kaufland România SCS) să compenseze prejudiciul produs. I-am transmis acesteia o notificare scrisă. Am solicitat o plată compensatorie”, a susținut Cristina Vicol în fața magisraților.

Reprezentanții Kaufland au susținut că nu au avut vreo vină pentru faptul că femeia și-a rupt mâna în magazinul lor. Iar cel mai interesant lucru a fost că aceștia au greșit în adresa respectivă și locul.

„În legătură cu incidentul care a avut loc în Kaufland Piatra Neamț pe 23 aprilie 2019, regretăm situația în care vă aflați, deși nu este culpa companiei”, a menționat, în răspunsul trimis femeii, Cătălina Iancu, directorul Departamentului Legal & Compliance, din cadrul Kaufland România.

Cristina Vicol a  cerut daune de 5.000 de euro, dar cei de la Kaufland s-au oferit să achite doar cheltuielile medicale

„E evident că poziția pârâtei nu poate fi acceptată. Eu am cerut 3.500 de lei, drept daune materiale, pentru cheltuielile medicale, dar și suma de 20.000 de lei, drept daune morale”, informează bzi.ro.