Efectul scandalului PSD s-a văzut imediat, în toată țara. Ce au făcut românii
- Ioan Bujor
- 27 noiembrie 2019, 15:03
Scandalul din Comitetul Executiv al PSD, terminat cu demisia Vioricăi Dăncilă, i-a ținut pe români la TV până târziu în noapte.
Antena 3 a fost câștigătorul serii de marți, ajutată probabil și de anunțul făcut de Mircea Badea, potrivit căruia urmează să renunțe la actuala emisiune.
Audiența Antenei 3 a variat, de la 19:00 la 24:00, între 2 și 4 puncte de rating, cu vârfuri la 22:15 - 4 puncte, și 23:30 - 3,9 puncte.
Și celelate televiziuni de știri au avut de câștigat la capitolul audiență de pe urma scandalului din PSD. România TV a avut 1,3-1,7 puncte de rating în perioada anunțurilor de după CEx-ul fostului partid de guvernământ, iar Digi 24 a variat între 0,7 și 1,1 puncte în jurul miezului nopții.
Și B1 TV și Realitatea Plus au înregistrat audiențe mai bune pe ultima oră a zilei și minutele de după miezul nopții, datorită aceleiași agitații de pe scena politică.
În ceea ce privește televiziunile generaliste, Pro TV a câștigat, din nou, bătălia jurnalelor de știri, cu un vârf de 10,3 puncte de rating față de doar 6,6 în cazul Observatorului de la Antena 1.
În schimb, cu „Chefi la cuțite”, Antena 1 a reușit, pentru a doua seară la rând, să bată Pro TV, care a difuzat, în același interval orar „Visuri la cheie”. Vârful de audiență a fost de 10,3 pentru Antena 1, față de 6,3 la Pro TV.