Scandalul din PSD a crescut audiențele posturilor de știri. „Chefi la cuțite” bate „Vlad”
- Ioan Bujor
- 26 noiembrie 2019, 14:02
Ultimele ecouri ale alegerilor prezidențiale și războiul pentru putere din PSD au dus televiziunile de știri la audiențe neașteptate, luni.
Cele cinci televiziuni de știri au ajuns la audiențe cumulate de peste 10% în cursul serii, când informațiile despre demisia Vioricăi Dăncilă, despre întâlnirea liderilor PSD organizată de Marcel Ciolacu și diversele poziții ale politicienilor curgeau pe ecrane.
Cel mai bun segment orar pentru televiziunile de știri a fost cel dintre 21:15 și 21:30.
România TV a atins atunci un vârf de 3,4 puncte de rating pe publicul urban, în timp ce principala competitoare, Antena 3, a ajuns la un maxim de 2,9%.
Digi 24 a avut maxima serii la ora 20:15, când a atins 1,7 puncte de rating, în timp ce B1 TV și-a atins vârful la 19:45 - 1,5%, iar Realitatea Plus a fost la audiența maximă între 21:15 și 21:45 - 1,1 puncte de rating.
La nivelul întregii zile, Antena 3 a depășit cu foarte puțin România TV - 7% față de 6,9% cotă de piață, în timp ce pe intervalul 06-24, situația a fost invers.
În ceea ce privește televiziunile generaliste, Știrile ProTV au ajuns la 11%, în primul sfert de oră, urmate de Observatorul A1, cu un vârf de 7,9%.
Cu „Chefi la Cuțite”, însă, Antena 1 a „bătut”, cu un vârf de 10,2, Pro TV, care la aceeași oră difuza serialul „Vlad”.