Un milion de telefoane mobile inteligente, vâdute anual pe piaţa din România. Acesta este angajamentul luat de noua structură operaţională a Samsung Electronics România, care vrea să ajungă pe prima poziţie, detronând principalul concurent – producătorul Nokia.

Lansarea noii structuri operaţionale a Samsung Electronics România, începând cu luna iulie 2010, reprezintă un avantaj clar pentru clienţii care preferă tehnologii de vârf la preţuri accesibile.

În ceea ce priveşte utilizatorii de telefoane mobile, dar şi al produselor Samsung în general, noua direcţie de business este bazată pe o abordare mai directă a consumatorului şi în acelaşi timp pe reconfirmarea angajamentul companiei pentru competitivitate şi leadership.

Piaţă în creştere

"Iniţiativa de a proiecta şi oferi utilizatorului o nouă clasă de smartphone-uri are deja şi va avea în continuare manifestări pe piaţa autohtonă. În acest sens, în ceea ce priveşte telefoanele mobile, ne propunem să ajungem pe primul loc în segmentul smartphone-urilor din România, această miză fiind una firească având în vedere evoluţia businessului Samsung la nivel global. În plus, anual, în România, obiectivul nostru este de a comercializa peste un milion de unităţi, fiind susţinuţi şi de evoluţia continuă şi exponenţială a segmentului touch", spune Sorin Manea, Manager Telecom Division Samsung Electronics România.

Preţuri mai mici decât în Germania

Samsung mizează pe o creştere constantă în România pe segmentul telefoanelor mobile, compania fiind favorizată de existenţa unui portofoliu extins de produse.

"În ce priveşte preţurile practicate de Samsung în România, acestea nu sunt mai mari comparativ cu alte ţări. Totuşi, este adevărat că în alte state veniturile operatorilor per abonat sunt mai mari, iar în acest caz şi subvenţia este mai mare. Pentru telefoane achiziţionate fără contract, am făcut de curând o comparaţie cu preţurile din Germania şi produsele noastre au un preţ mai bun în România, chiar şi cu o cotă de 24% a TVA-ului", a adăugat Manea.

Samsung a lansat în primăvară modelul Galaxy S, un smartphone care oferă utilizatorilor experienţe unice, atât din punct de vedere al capabilităţilor de divertisment, cât şi a funcţionalităţilor specifice necesare mediului de afaceri. Compania mizează în acest an şi pe alte modele de smartphone-uri precum Wave, dar şi pe terminale mobile precum Galaxy Spica şi Champ.

"În plus, anual, în România, obiectivul nostru este de a vinde peste 1 milion de unităţi de smartphone-uri."
SORIN MANEA, Manager Telecom Division Samsung Electronics România

FUNCŢII

Galaxy S, ideal pentru mediul de afaceri

  • Modelul Galaxy S are la bază tehnologia Android, încorporează un ecran Super AMOLED de 4 inchi şi un procesor pentru aplicaţii de 1 GHz, care permite stocarea şi vizualizarea de fişiere video în format HD, experienţe bazate pe realitate augmentată prin Layar Reality Browser şi opţiunea avansată LBS (Location Based Services).
  • Utilizatorii din mediul business pot dispune de funcţionalităţi avansate ale modelului Galaxy S: Daily Briefing (oferă acces instant la informaţiile legate de vreme, ştiri, afaceri şi la agendă), All Share (permite conectivitatea între dispozitive prin intermediul tehnologiei DLNA (Digtal Living Network Alliance), Home Cradle (permite utilizarea dispozitivului drept ramă de imagini digitale, ceas, calendar şi player multimedia), Write and go (notează mai întâi o idee şi apoi alege un format dintre SMS/MMS, e-mail, calendar sau memento), Swype (capacitatea de a include text pe display, uşor şi rapid), ThinkFree (aplicaţii pentru a vizualiza şi edita documentele Microsoft Office 2007), Smart Alarm (alarma se activează cu un sunet natural şi cu aprinderea automată a display-ului). În plus, experienţele bazate pe realitate augmentată prin Layar Reality Browser şi opţiunea avansată LBS (Location Based Services) transformă acest smartphone într-un must-have.
  • Samsung Galaxy S este disponibil pe piaţa autohtonă prin intermediul Orange, Vodafone, Cosmote şi al magazinelor partenere.

    Samsung Galaxy S

SERVICII

Call Center pentru clienţi

Samsung România a anunţat recent că a deschis un Call Center pentru clienţi. Astfel, noul serviciu se adresează persoanelor care nu găsesc pe paginile website-ului samsung.ro toate informaţiile de care au nevoie sau dacă doresc detalii despre modul în care pot apela la serviciile de service pentru produsele Samsung. Call Centerul poate fi apelat la numărul 021.206.01.10 sau 08010 SAMSUNG (72678) – doar din reţeaua Romtelecom. Sediul Call Centerului se află în Cluj-Napoca, iar serviciile sunt oferite de compania Sykes. Call Centerul este deschis de luni până vineri, de la ora 8.00 la ora 18.00.