Românii preferă știrile în locul fotbalului. Miercuri seara, „Observator 19” a fost lider de audiență

Românii preferă știrile în locul fotbalului. Miercuri seara, „Observator 19” a fost lider de audiență

Programele de ştiri de la Antena 1 şi-au consolidat poziţia în clasamentul audienţelor în prima jumătate a anului, fiind din ce în ce mai urmărite la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Românii au ales să se informeze urmărind programele Observator, doar faţă de luna anterioară, cele mai importante ştiri ale zilei, Observator 19, înregistrând o creştere pe publicul comercial de 19% la nivelul cotei de piaţă şi de 18% la nivelul ratingului.

„Noi la Observator suntem vocea voastră și simţiti asta. Ştiu că luptam alături de voi, împreună, pentru a schimba România în bine. Și asta începe cu fiecare dintre noi”, a declarat Alessandra Stoicescu, prezentatoarea Observator 19 de la Antena 1.

Conform datelor oferite de Kantar Media, Observator 19 s-a impus şi ieri ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor de public şi a înregistrat un record la nivelul cotei de piaţă, în acest an. Astfel, în intervalul 18:58- 19:45, ştirile Antena 1 au fost prima alegere a românilor,  cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 5.2 puncte de rating și 27.7% cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv, care cu difuzarea meciului Euro 2020 Turcia – Ţara Galilor a înregistrat 4.2 puncte de rating și 22.5% cota de piață. Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului urban şi naţional.

Ne puteți urmări și pe Google News