Românii afectaţi de întârzierile zborurilor, îndemnați de Guvern să solicite despăgubiri

Românii afectaţi de întârzierile zborurilor, îndemnați de Guvern să solicite despăgubiri Aeroport. Sursa foto: Dreamstime.com

Românii au avut parte de zile de coșmar la Aeroportul Otopeni. Pasagerii au ajuns în pragul disperării din cauza întârzierilor foarte mari din partea companiei Wizz Air dar și alte zboruri.

Românii ar trebui să solicite despăgubiri

Purtătorul de cuvânt al Guvernului, Mihai Constantin, a fost întrebat despre haosul din aeroporturi și cursele anulate sau cu mari întârzieri. Cu privire la compania Wizz Air care a anulat mai multe zboruri, a declarată că „Guvernul monitorizează şi este informat despre acele zboruri”.

Mihai Constantin a mai subliniat faptul că „românii care sunt, din nefericire, afectaţi de întârzieri sau anulări de zboruri de la orice companie,  au dreptul şi pot deschide diverse litigii pentru a solicita despăgubiri către acele companii. Da, monitorizarea există, dar ce măsuri pot fi luate de către statul român, mai mult decât ce v-am spus, nu ştiu”.

Haos total pe aeroport, pasagerii ajunși în pragul disperării

După o zi în care pe aeroportul Otopeni românii s-au sufocat pur și simplu deoarece s-au stricat aparatele de aer condiționat, au avut parte și de alte probleme din partea companiei Wiz Air. Sute de pasageri au fost nevoiți să stea în aeroport cu orele deoarece cursele au avut întârzieri mari.

Ne puteți urmări și pe Google News

Haos pe Aeroportul Otopeni: Sunt întârzieri la mai multe curse, iar angajații unei companii aeriene s-au retras ca să nu fie agresați de pasageri 909748Românii blocați în aeroport. Sursa foto: Antena3.

Aeroportul Otopeni este extrem de aglomerat deoarece s-a dat starul vacanțelor. Dar, din păcate, românii au avut surprize neplăcute atunci când au ajuns la aeroport: mai multe curse au avut întârzieri chiar și de două ore.

Wizz Air a venit cu precizări despre situația de la Aeroportul Otopeni

Compania Wizz Air a venit cu explicații după cele petrecute joi pe aeroportul din București. Compania a declarat că „spațiul aerian european au fost grav afectate ca urmare a problemelor de gestionare a sloturilor de zbor, cauzate de fenomene meteorologice multiple și simultane în întreaga Europă”.

Mai mult, reprezentanții Wizz Air  au mai spus că „aceste fenomene au afectat capacitatea autorităților ATC (Air Traffic Control) și a Eurocontrol de a gestiona volumele de trafic la nivelul întregii industrii, ducând la întârzieri și anulări majore atât ieri, cât și astăzi”, se arată în comunicat.

Revista presei