„Poşta Română este o companie cu acţionariat majoritar de stat, prin Ministerul Comunicaţiilor şi pentru Societatea Informaţională, şi nu este o instituţie publică finanţată
din bani publici. Activitatea operatorului naţional de servicii poştale se derulează în concordanţă cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă nr.13/2013 privind serviciile poştale, cu modificările şi completările ulterioare, şi SE SUSŢINE DIN BUGETUL PROPRIU.”, se arată în comunicatul remis EVZ.

Poșta Română precizează că, în contextul alegerilor europarlamentare, a trimis oferte ficărei formațiuni politice pentru promovarea materialelor de campanie, dar până în prezent doar reprezentanții PSD au solicitat serviciul.

„În acest sens, în perioada de precampanie pentru alegerile europarlamentare din 26 mai 2019, Poşta Română a trimis oferte fiecărei formaţiuni politice pentru promovarea serviciilor de distribuire neadresată (Postmesager, Postmesager Plus si Postcatalog). De altfel, oferta detaliată de marketing se regăseşte şi pe site-ul Poştei Române. Până în prezent, doar reprezentanţii Partidului Social Democrat au solicitat acest serviciu din partea companiei”, se mai arată în comunicat.

„Poşta Română distribuie materialele de informare PSD pe baza unui contract comercial plătit. Modalitatea de distribuţie este stipulată în contractul dintre părţi şi este specifică serviciului Postmesager Plus. Contravaloarea contractului a fost deja virată companiei. În concluzie, salariaţii poştali nu sunt obligaţi să distribuie materiale de campanie!”.

Comunicatul Poștei Române vine după ce în spațiul public au apărut informații conform cărora factorii poștali ar fi obligați să distribuie materiale de campanie în contextul alegerilor europarlamentare pentru PSD.

 

Te-ar putea interesa și: