Prima ediţie a show-lui MasterChef România a fost difuzată în 2017, iar acum, Pro TV a încercat o revenire a acestei competiţii.

Pe publicul comercial, Antena 1 a condus audiențele cu Chefi la Cuțite, pe intervalul MasterChef, 22.30 – 23.50. La orașe și la nivel național, Pro TV a fost depășit și de Kanal D, cu serialul turcesc.

NAȚIONAL. La nivel național, Pro TV a fost pe locul al treilea, pe intervalul MasterChef. Emisiunea revenită după mai bine de doi ani de pauză a avut o medie de 575.000 de telespectatori. Pro TV, de pe poziția a treia, a fost la un pas să fie depășit și de Romania TV.

Liderul tronsonului a fost Antena 1, care a avut Chefi la Cuțite, urmat de începutul emisiunii Un show păcătos. Antena a obţinut o medie de aproape 900.000 de persoane, în fiecare minut.

Locul secund i-a revenit postului Kanal D, cu 680.000 de telespectatori media, cu serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră, pe interval.

URBAN. În mediul urban, clasamentul a fost asemănător cu cel de la nivel național. Antena 1, liderul, urmat de Kanal D, iar Pro TV, cu MasterChef, a fost al treilea. Cooking show-ul Pro a obținut o medie de 315.000 de persoane, la mia bine de 100.000 de telespectatori distanță de lider.

COMERCIAL. Publicul tânăr a fost cu Chefii. Antena 1 a fost peste Pro TV pe intervalul MasterChef. Postul Intact a avut o medie de 230.000 de telespectatori. Locul secund i-a revenit Pro TV, cu puțin peste 200.000 de persoane.

Kanal D a fost pe trei, la distanță de primele două posturi.

Poziție bună și pentru Romania TV, pe comercial, public pe care în alte dăți nu intra în top cinci. Postul a fost pe patru, cu o medie de 51.000 de persoane, potrivit cancan.ro

Te-ar putea interesa și: