România face astfel, primul pas pentru a nu pierde găduirea celor patru meciuri, al București. Stadioanele Giulești, Ghencea, Dinamo și Arcul de Triumf vor fi reconstruite și ultra-moderne. Însă, cerințele UEFA pentru a îndeplini normele găzduirii ar mi fi și linia de metrou între Capitală și Aeroportul din Otopeni, plus autostrada Nădlac-București.

Până atunci, arena care va suferi primele modificări este cea a Rapidului. Lucrările la bătrânul stadion de lângă Podul Grant ar putea începe spre finalul acestui an. Dosarul se află în prezent la Compania Naţională de Investiţii, iar finanţarea va fi asigurată de la bugetul de stat. Practic, arena giuleșteană va fi demolată, urmând a fi înlocuită cu una de cinci stele, cu o capacitate de 18.400 de locuri şi care va costa 27,6 milioane de euro.

Amintim că în București vor avea loc patru meciuri ale EURO 2020: trei din faza grupelor şi una din optimile de finală (toate pe „Arena Națională”).