

Semafoarele de pe bulevardul Magheru se blochează des, la fel ca şi cele de pe marile bulevarde ale Capitalei. Dintre cele 434 de intersecţii din Bucureşti, doar 176 sunt conectate la sistemul de management al traficului. În peste 60-70 dintre ele, însă, semafoarele inteligente nu mai funcţionează. În plus, peste jumătate dintre senzorii montaţi în asfalt, care trimit semnalul către semafoarele inteligente, sunt defecţi.
Municipalitatea a plătit lunar 100.000 de euro pentru ca sistemul de monitorizare a traficului să fie întreţinut. Centrul de Monitorizare a Traficului a costat Primăria Capitalei 20 de milioane de euro, investiţia fiind realizată de compania UTI.
Ce trebuia să facă sistemul pentru care s-au dat milioane de euro din bani publici
Este punctul unic de comanda al intregului sistem format din urmatoarele doua) sisteme principale:
Sistemul BTMS este o soluţie modernă de management integrat al traficului. Reuneşte mai multe componente dintre care: Urban Traffic Control (UTC), Public Transportation Management (PTM), Closed Circuit Television (CCTV), Control Center Supervisory System cu Strategy Supervisor si Fault Management System. Toate acestea integrate reprezintă un sistem complex care contribuie la fluidizarea traficulului în Bucureşti.
Subsistemele funcţionează integrat şi sunt coordonate în cadrul Centrului de Control al Traficului. La Centrul de Control al Traficului se asigură un management centralizat al tuturor activităţilor de trafic prin intermediul imaginilor din teren, a informaţiilor furnizate de sistemele de control de trafic şi managementul transportului public şi a proceselor de analiză a datelor de trafic.
Sistemul de management al defecţiunilor – detectează defecţiunile din sistem în timp real şi stabileşte activităţile de întreţinere, astfel încât costurile să fie minime. Acest modul centralizează alarmele de defectare a componentelor hardware, software şi de comunicaţie şi alertează operatorii în momentul apariţiei acestora. O alarmă de defectare reprezintă depăşirea anumitor praguri normale de funcţionare pentru o componentă.
Sistemul de management al reţelei de comunicaţii – monitorizează, gestionează şi analizează infrastructura de comunicaţii. Este responsabil de buna funcţionare a tuturor elementelor conectate în reţeaua de comunicaţii fixă sau mobilă.
Sistemul de management al strategiilor de trafic – adună datele de trafic de la toate subsistemele şi stabileşte cele mai bune strategii de control (realizate prin algoritmi matematici) pentru fluidizarea traficului. Această componentă reprezintă un excelent mijloc pentru simularea diverselor situaţii ce pot apărea în trafic.
Sistemul de raportare şi analiză a datelor – asigură rapoartele operaţionale curente precum şi cele de analiza statistică în funcţie de diverşi parametri (intervale de timp, volume de trafic, etc.)
Subsistemul de distribuire a informaţiilor din trafic – asigură schimbul de date cu alte centre de trafic care respectă standardele internaţionale în domeniu.
Scopul sistemului BTMS
Sistemul BTMS a fost conceput în scopul asigurării
Scopul aplicaţiei CCTV
Primăria Capitalei dădea lunar aproape 100 de mii de euro pentru buna funcţionare a sistemului care a fost montat în 2009, cu suma de 20 de milioane de euro. Mentenanţa NU a mai fost plătită, însă, din noiembrie 2015. – See more at: https://www.realitatea.net/semafoarele-inteligente-din-capitala-au-ramas-blocate_2040226.html#sthash.821E5hwd.dpuf
Nu a fost singura problemă apărută marţi în Bucureşti. Traficul aproape că a fost paralizat şi în Drumul Taberei, după ce un şofer a provocat un accident în urma căruia a fost distrus un semafor aflat la intersecţia Drumul Taberei cu strada Braşov. Mai bine de cinci ore, politiştii au dirijat traficul aglomerat.
Semafoare defecte au fost şi în Piaţa 1 Mai. Şi acolo traficul s-a desfăşurat cu dificultate.
Şoferii dau vina pe autorităţi.
Dintre cele 434 de intersecţii din Bucureşti, doar 176 sunt conectate la sistemul de management al traficului. În peste 60-70 dintre ele, însă, semafoarele inteligente nu mai funcţionează. În plus, peste jumătate dintre senzorii montaţi în asfalt, care trimit semnalul către semafoarele inteligente, sunt defecţi.
Primăria Capitalei dădea lunar aproape 100 de mii de euro pentru buna funcţionare a sistemului care a fost montat în 2009, cu suma de 20 de milioane de euro. Mentenanţa NU a mai fost plătită, însă, din noiembrie 2015. – See more at: https://www.realitatea.net/semafoarele-inteligente-din-capitala-au-ramas-blocate_2040226.html#sthash.821E5hwd.dpuf
Nu a fost singura problemă apărută marţi în Bucureşti. Traficul aproape că a fost paralizat şi în Drumul Taberei, după ce un şofer a provocat un accident în urma căruia a fost distrus un semafor aflat la intersecţia Drumul Taberei cu strada Braşov. Mai bine de cinci ore, politiştii au dirijat traficul aglomerat.
Semafoare defecte au fost şi în Piaţa 1 Mai. Şi acolo traficul s-a desfăşurat cu dificultate.
Şoferii dau vina pe autorităţi.
Dintre cele 434 de intersecţii din Bucureşti, doar 176 sunt conectate la sistemul de management al traficului. În peste 60-70 dintre ele, însă, semafoarele inteligente nu mai funcţionează. În plus, peste jumătate dintre senzorii montaţi în asfalt, care trimit semnalul către semafoarele inteligente, sunt defecţi.
Primăria Capitalei dădea lunar aproape 100 de mii de euro pentru buna funcţionare a sistemului care a fost montat în 2009, cu suma de 20 de milioane de euro. Mentenanţa NU a mai fost plătită, însă, din noiembrie 2015. – See more at: https://www.realitatea.net/semafoarele-inteligente-din-capitala-au-ramas-blocate_2040226.html#sthash.821E5hwd.dpuf
Nu a fost singura problemă apărută marţi în Bucureşti. Traficul aproape că a fost paralizat şi în Drumul Taberei, după ce un şofer a provocat un accident în urma căruia a fost distrus un semafor aflat la intersecţia Drumul Taberei cu strada Braşov. Mai bine de cinci ore, politiştii au dirijat traficul aglomerat.
Semafoare defecte au fost şi în Piaţa 1 Mai. Şi acolo traficul s-a desfăşurat cu dificultate.
Şoferii dau vina pe autorităţi.
Dintre cele 434 de intersecţii din Bucureşti, doar 176 sunt conectate la sistemul de management al traficului. În peste 60-70 dintre ele, însă, semafoarele inteligente nu mai funcţionează. În plus, peste jumătate dintre senzorii montaţi în asfalt, care trimit semnalul către semafoarele inteligente, sunt defecţi.
Primăria Capitalei dădea lunar aproape 100 de mii de euro pentru buna funcţionare a sistemului care a fost montat în 2009, cu suma de 20 de milioane de euro. Mentenanţa NU a mai fost plătită, însă, din noiembrie 2015. – See more at: https://www.realitatea.net/semafoarele-inteligente-din-capitala-au-ramas-blocate_2040226.html#sthash.821E5hwd.dpuf
Nu a fost singura problemă apărută marţi în Bucureşti. Traficul aproape că a fost paralizat şi în Drumul Taberei, după ce un şofer a provocat un accident în urma căruia a fost distrus un semafor aflat la intersecţia Drumul Taberei cu strada Braşov. Mai bine de cinci ore, politiştii au dirijat traficul aglomerat.
Semafoare defecte au fost şi în Piaţa 1 Mai. Şi acolo traficul s-a desfăşurat cu dificultate.
Şoferii dau vina pe autorităţi.
Dintre cele 434 de intersecţii din Bucureşti, doar 176 sunt conectate la sistemul de management al traficului. În peste 60-70 dintre ele, însă, semafoarele inteligente nu mai funcţionează. În plus, peste jumătate dintre senzorii montaţi în asfalt, care trimit semnalul către semafoarele inteligente, sunt defecţi.
Primăria Capitalei dădea lunar aproape 100 de mii de euro pentru buna funcţionare a sistemului care a fost montat în 2009, cu suma de 20 de milioane de euro. Mentenanţa NU a mai fost plătită, însă, din noiembrie 2015. – See more at: https://www.realitatea.net/semafoarele-inteligente-din-capitala-au-ramas-blocate_2040226.html#sthash.821E5hwd.dpuf