Printre orașele pe care le „traversează” noua autostradă germană sunt Duisburg, Bochum și Hamm.

Această autostradă pentru biciclete este o șosea complet separată, pe care nu vor circula niciodată mașini.
La fel precum o autostradă tradițională, această șosea pentru biciclete are o lățime de 4 metri pentru a permite depășirea, benzi de ieșire sau intrare, zone luminate.

Bineînțeles, există pasaje supraterane și subterane acolo unde autostrada se intersectează cu alte drumuri pentru a putea circula cu viteză, fără ca bicicliștii să fie nevoiți să oprească pe distanța de 100 de km.

Germanii vor ca astfel de autostrăzi pentru biciclete să acopere întreaga țară, pentru a forma o rețea națională alternativă. Munchen și Koln sunt alte orașe germane care au un plan similar de autostrăzi pentru biciclete.

Potrivit unui studiu al grupului de dezvoltare regională RVR, această autostradă pentru biciclete poate scădea numărul de mașini de pe șosele cu aproximativ 50.000 de mașini în fiecare zi.

Potrivit Deloitte, numărul persoanelor care vor merge cu bicicleta la job se va dubla în multe orașe din întreaga lume până în 2022, scrie wedonthavetime.org.
În anul 2050, vor locui în orașe 2,5 miliarde de oameni în plus față de cei 1,7 miliarde de oameni înregistrați în 2018.