Planul SECRET al lui Giorgio Armani pentru SUCCESIUNE. S-a gândit la tot după ce nu va mai fi
- Antonia Hendrik
- 2 iulie 2017, 12:40
Artistul dezvăluie că există un plan secret pentru succesiunea la celebra casă de modă, care va fi făcut cunoscut după dispariţia sa. Stilistul face aceste destăinuiri într-un lung interviu cu How to Spend it, săptămânalul despre viaţă al Financial Times.
Ce se va întâmpla cu casa Giorgio Armani după dispariţia fondatorului său? Ei bine, stilistul, care va împlini 83 de ani pe 11 iulie, nu răspunde direct la întrebare, dar asigură că totul este sub control şi ceea ce va urma va fi făcut cunoscut la momentul oportun. Deci un plan există, dar stilistul nu vrea să-l dezvăluie înainte. Armani a fondat ''La maison'' în 1975, împreună cu asociatul Sergio Galeotti care a murit în 1985. De atunci, identificarea dintre firmă, brand şi stilistul-fondator a fost totală. Şi astăzi, în centrul casei de modă este el: el este şeful şi el are ultimul cuvânt la luarea oricărei decizii. ''Cred în persoanele din jurul meu - a explicat el săptămânalului - dar sunt singurul care ia hotărârile finale''. Nu surprinde deci că argumentul despre succesiune este atât de delicat, dar necesar. Pentru aceasta stilistul şi-a dedicat 4(patru) ani de gândire. Apoi, în 2016, a creat o fundaţie condusă de un consiliu de administraţie compus din el însuşi, Pantaleo Dell'Orco, manager, dintotdeauna alături de stilist şi Irving Belotti, bancher al Rothschild. Acestei fundaţii i-a încredinţat sarcina de a menţine grupul la fel cum el l-a menţinut până acum. Adică cu atenţia la calitate şi prudenţa care mereu l-au deosebit de alţii. Dacă ''planul de succesiune'' e gata, să părăsească hăţurile înainte de vreme, Armani nici n-are de gând, ba chiar se dedică reorganizării următoarele linii preanunţate de stilist în februarie, asta pentru a face cât mai clară oferta pentru consumatori: începând din stagiunea primăvară-vară 2018 unicele etichete care vor rămâne de referinţă vor fi acestea: Girogio Armani, Emporio Armani şi A/X Armani exchange. Armani collezioni şi Armani jeans, vor fi incluse în Emporio Armani.
Dacă totuşi rămâne misterul asupra cine îl va moşteni şi va prelua frâiele firmei care în 2015 a facturat 2,65 miliarde euro venituri, a fost făcut un prim pas pentru a garanta că stilul grupului va rămâne autentic şi fidel tradiţiei sale de 42 de ani şi ereditatea lăsata de regele său. Astăzi, ''La maison'' are aproape 3.000 de magazine şi 9.000 de angajaţi şi a lansat linia pentru tineri Emporio în 1981, aceea a parfumurilor în 1984, moda de lux exclusive în 2005, hotelurile în 2011, mobilierul Armani Casa şi cluburile Armani/Prive. Norocul personal al stilistului a fost evaluat de revista magazin americană Forbes, la 8,3 miliarde de dolari.