Perdanți și câștigători, în „Războiul audiențelor”

Perdanți și câștigători, în „Războiul audiențelor”

Pentru prima dată în războiul pe locul 1 la audiență, Pro TV dă semne de slăbiciune în fața concurentului direct, Antena 1.

 De 10 ani, de când se măsoară audiențele, în luna iulie 2015, postul trustului din Băneasa a reușit să înregistreze, pe național doar, mai mult cu 12.000 de telespectatori decât concurentul său, Pro TV.

Ambele posturi au pierdut telespectatori

Totuși, Pro TV reușește să-și păstreze supremația pe urban (după media pe zi), unde devansează Antena 1 cu 8.000 de telespectatori.

Ne puteți urmări și pe Google News

În iulie 2015, PRO TV și Antena 1 au cu 40.000 de telespectatori mai puțin decât în iulie 2014.

Pentru șefii Pro TV, ratingurile ar trebui să fie un semnal de alarmă, deoarece scăderea nu poate fi justificată doar de faptul că este vară și lumea e plecată în concedii. Și asta pentru că și față de cifrele din vara anului trecut se vede o scădere. Potrivit datelor furnizate de Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L., în iulie 2015, Pro TV are 406.000 de telespectatori pe național, față de 488.000, cât avea în iulie 2014. Apoi, pe urban, în iulie 2015 – Pro TV are 243.000 de telespectatori, în scădere cu 40.000 comparativ cu iulie 2014.

Și Antena 1 are, față de anul trecut, mai puțin cu 40.000 de telespectatori. Mai precis, în iulie 2015 are 418.000, pe național, față de 459.000, cât înregistra în iulie 2014. Pe urban, în iulie 2015 are 235.000 de telespectatori, față de 275.000, în luna similară a anului trecut.

Marele câștigător

Dincolo de războiul pe primul loc, câștigă telespectatorii Kanal D. În iulie 2015, pe național, turcii au 342.000 de specta tori și urcă pe locul 3, în condițiile în care în iulie 2014 erau pe locul 7, cu 267.000. Au crescut și pe urban, unde în iulie 2015 au 172.000 de telespectatori, cu 35.000 mai mulți decât în iulie 2014.