Reporterii au stat de vorbă cu colegii şoferilor decedaţi în urma incidentului din Braşov, aflând informaţii esenţiale despre Andrei Popa, şoferul aflat la volanul microbuzului. Un coleg de-al său a mărturisit că acesta avea obiceiul de a scoate din viteză autovehiculele în timp ce  rulau la vale. 

Bărbatul a mai precizat că Andrei Popa nu mai lucrase pe microbuzul tip Volvo până atunci, mașina fiind folosită de Ilie Cojocaru, cel care o și condusese de la ora 5 dimineață până la orele amiezii, scrie Ziarul de Iaşi. 

În Braşov, cei doi şoferi au făcut schimb, iar după aproximativ 45 de kilometri s-a produs tragedia. Şoferii care au discutat cu jurnaliştii de la Ziarul de Iaşi bănuiesc că Andrei Popa ar fi lăsat microbuzul să ruleze pe liber şi, cel mai probabil a frânat din când în când, ceea ce a dus la încălzirea ferodourilor roților și la rămânerea fără frâne. Şoferul a încercat să reducă viteza ca să-l oprească, însă nu a reuşit, iar atunci s-a văzut nevoit să tragă frâna de mână. Colegii victimelor mai adaugă faptul că, probabil, Popa ar fi încercat să încetinească maşina, izbind-o de parapetul care separă sensurile de circulație.

Ba mai mult, şoferii implicaţi în accident erau contienţi de faptul că maşina nu era potrivită pentru un drum atât de lung. 

Colegii celor doi mai adaugă faptul că aceştia erau şoferi experimentaţi, ba chiar, Andrei Popa efectua numeroase curse în Italia şi niciodată nu a produs vreun accident. 

Mai multe detalii şi lămuriri legate de această tragedie vor fi comunicate după o expertiză a specialiştilor. 

Citește și: