Începând cu data de 1 mai, Kinga Ágnes Daradics a preluat funcţia de director general executiv şi pe cea de Country Retail Manager al MOL România, a anunţat compania.
Ea şi-a început cariera în grupul MOL în 2003 şi a condus divizia de carduri de carburant, una dintre cele mai dinamice ale companiei.
În această calitate, a elaborat şi coordonat strategia la nivel de grup în ceea ce priveşte cardurile de carburant, consolidând poziţia MOL în regiunea EMEA. În plus, a dezvoltat strategiile de vânzări aferente acestei divizii şi a supervizat activităţile din 9 ţări, printre care şi România, a aătat compania, într-un comunicat.
"Filiala din România are un rol important în strategia regională a grupului MOL şi sunt onorată că am fost numită la conducerea ei. Intenţionez să îndeplinesc toate obiectivele stabilite pentru MOL România, atât pe termen mediu cât şi lung", a declarat noul CEO.
Kinga Ágnes Daradics a absolvit Universtitatea Babes Bolyai din Cluj Napoca şi deţine o diplomă de Executive MBA obţinută în cadrul Universităţii Sheffield, Marea Britanie.
Noul CEO şi Country Retail Manager MOL România preia poziţia de la Szabolcs Ferencz, care a fost promovat la conducerea unei divizii nou-înfiinţate în cadrul Grupului MOL, Corporate Affairs.
Divizia include funcţiile de Corporate Communications, Enterprise Relations şi resurse umane în toate ţările în care este prezent grupul MOL.
Ce afaceri are MOL pe piața locală MOL este al patrulea operator ca mărime de pe piața de distribuție a carburanților, deținând un număr de 128 de stații. De asemenea, compania mai are afaceri în tradingul de gaze naturale, prin MOL Energy Trade, iar în curând va începe lucrări de explorare petrolieră în trei perimetre din vestul țării.