Meta a decis să facă mari schimbări în rețelele Facebook și Instagram. Sunt vizați toți adolescenții

Meta a decis să facă mari schimbări în rețelele Facebook și Instagram. Sunt vizați toți adolescențiisursă: arhivă

Compania Meta controlează rețelele de socializare Facebook și Instagram. Gigantul american a transmis că vor fi făcute o serie de schimbări. Compania lui Mark Zuckerberg va introduce și o serie de restricții.

Gigantul american Meta a transmis că vor fi făcute o serie de modificări în cazul rețelelor de socializare Facebook și Instagram. Schimbările au legătură cu anumite limite care vor fi impuse asupra campaniilor publicitare care au potențial dăunător. Compania deținută de Mark Zuckerberg vrea să impună și o serie de restricții în cazul agenților de vânzări care aveau drept principală țintă adolescenții.

Meta vrea ca începând cu luna februarie ca Facebook și Instagram să nu mai permită companiilor să direcționeze reclamele în funcție de sex către adolescenți. Acestea vor ajunge la tineri doar în funcție de zona în care se află și vârsta pe care o au. În plus, Meta va face începând cu luna martie a acestui și alte modificări.

Ce urmeză să se modifice pe cele două reţele sociale

Gigantul american vrea să extindă preferințele de reclame în Facebook și Instagram. Motivul principal al acestei decizii este că Meta vrea să dea ocazia adolescenților să aleagă ce reclame vor să vadă pe cele două rețele de socializare. În plus, tinerii vor putea ascunde reclamele unor agenții de publicitate. O altă modificare se referă la faptul că reclamele în legătură cu anumite categorii vor putea fi minimizate, printre acestea se numără serialele TV și încălțămintea.

Meta a impus în ultima perioadă tot mai multe restricții și din ce în ce mai sevedere asupra conținutului pe care adolescenții îl găsesc pe cele două platforme de socializare. Facebook și Instragram au interzis, în urmă cu doi ani, tuturor agenților de publicitate să mai utilizeze interesele tinerilor pentru reclamele lor. O altă restricție a fost impusă în cazul adolescenților care au sub 16 ani.

Instagram a decis ca aceștia să aibă un cont privat. La începutul acestui an rețeaua de socializare a decis să limiteze conținutul sensibili în cazul tuturor adolecenților noi pe platformă. Meta a luat o măsură și în cazul adulților „suspecți”. Lor li s-a limitat posibilitatea de a trimite mesaje adolescenților atât pe Facebook, cât și pe Instagram, potrivit AdEspresso.