Evenimentul Zilei > Justitie > Lovitură sub centură pentru cel mai mare post de televiziune. Arafat a câștigat bătălia și cere daune morale colosale
Lovitură sub centură pentru cel mai mare post de televiziune. Arafat a câștigat bătălia și cere daune morale colosale

Lovitură sub centură pentru cel mai mare post de televiziune. Arafat a câștigat bătălia și cere daune morale colosale

Raed Arafat, șeful Departamentului Situații de Urgență, a fost aspru criticat pentru măsurile propuse împotriva COVID-19. Părerile sale au fost extrem de dezbătute la postul România TV. Medicul a câștigat în instanță, iar televiziunea are să-i ofere sume greu de imaginat.

Raed Arafat, șeful Departamentului Situații de Urgență, a atras atenția tuturor după ce cazurile de COVID-19 au crescut colosal. Sfaturile medicului au fost extrem de controversate, iar mai mulți invitați ale unor posturi de televiziune l-au criticat dur.

Acesta s-a enervat la culme și a dat în judecată postul România TV.

Arafat, la cuțite cu România TV

În 2020, Raed Arafat a decis să dea în judecată televiziunea România TV, fiind deranjat de dezbaterile făcute pe seama lui. Șeful Departamentului Situații de Urgență a reclamat postul la Tribunalul București pentru atac la persoană, care i-ar fi stricat imaginea, motiv pentru care a cerut 500.000 de lei daune morale.

Scandal la cote maxime între PSD şi DSU. Ce răspuns au primit social democrații de la Raed Arafat
sursă: EvZ

Arafat a avut parte de o surpriză minunată pe care a ținut să o anunțe pe rețelele de socializare. Acesta a câștigat procesul cu postul România TV și urmează să primească suma de 5.000 de euro daune morale și 100 de lei taxă de timbru. Decizia nu este definitivă și poate fi atacată cu recurs. Medicul a mai adăugat și că nu este moral să ataci o altă persoană sau să râzi pe seama ei, ba chiar a zis că gestul postului a fost inadmisiibil.

„Atacurile la persoana nu trebuie să fie tolerate, indiferent de forma acestora, mai ales când îmbracă forma unei campanii de denigrare și defăimare continua și fără precedent, încercând să dărâme imaginea și numele unei persoane în mentalul publicului, transformând-o într-o persoană “malefică” bazându-se pe informații și povești false, special create, sau deformate, și intens promovate.

Câștigul meu de astăzi împotriva România Tv, la prima instanță, este doar un prim pas și un puternic semnal că astfel de abordări nu mai pot fi tolerate într-o societate civilizată,” este mesajul transmis de Raed Arafat pe pagina de Facebook.

Cea mai mare lovitură pentru România TV

Scandalul dintre Raed Arafat și România TV durează de o perioadă bună de timp, iar acesta a ținut să facă o serie de reclamații și la CNA. Pe lângă glumele făcute pe seama lui, șeful DSU i-a mai acuzat și că îi scot cuvintele din context. După aceste afirmații, CNA a amendat România TV cu 5.000 de lei.

„În cadrul emisiunii prezentate de jurnalistul Victor Ciutacu, „Punctul Culminant”, se aduc în atenţia opiniei publice pasaje scoase din context, înregistrări cu mine din alte televiziuni din anul 2020, în ideea de a inocula cetăţenilor că boala Covid-19 este o răceală simplă, fără complicaţii”, după cum a reclamat şeful DSU la CNA, potrivit Impact.

Informaţiile publicate de evz.ro pot fi preluate de alte publicaţii online doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.