Odată cu decizia Înaltei Curți de Casație și Justiție, în dosarul angajărilor fictive la Protecția Copilului Teleorman, posturile de televiziune au acaparat imediat subiectul.

Digi 24, Antena 3, România TV, Pro TV sau TVR 1 au transmis informația privind condamnarea acestuia. Digi 24 a avut unul dintre puținele momente în care au titrat cu roșu „Breaking News”.

Prin intermediul reporterilor, posturile de televiziune au intervenit live în momentul în care s-a dat sentința. Acestea au fost câteva dintre titlurile date de către televiziunile de știri, înainte de anunțul condamnării: „Tensiune maximă – Se pronunță sentința pentru Dragnea” (Digi24), „Judecătorii citesc sentința pentru Dragnea” (Antena 3), „Fosta șefă DGASPC, condamnată” (B1 TV) sau „Serie de achitări în dosarul lui Liviu Dragnea” (România TV).

Burtierele au explodat după pronunțarea deciziei ÎCCJ. „Dragnea, condamnat definitiv cu executare” (Digi 24) „Liviu Dragnea, condamnat la 3 ani și 6 luni de închisoare” (B1 TV), „Liviu Dragnea, condamnat de Curtea Supremă” (Antena 3), „Liviu Dragnea, condamnat definitiv” (România TV) și „Liviu Dragnea merge la închisoare” (Realitatea TV).