La Mangaia începe construcția a două feriboturi gigant. Acestea sunt proiectate să permită încărcarea şi transportul pe o lungime totală de 1.034 metri

La Mangaia începe construcția a două feriboturi gigant.  Acestea sunt proiectate să permită încărcarea şi transportul pe o lungime totală de 1.034 metri

Două feriboturi hibrid RoRo pentru Seaspan Ferries urmează să fie construite la Șantierul Naval Damen Mangalia, companie deținută de statul român prin Ministerul Economiei și administrată de compania olandeză Damen. Fiecare dintre cele două nave inovatoare are o lungime de 149 de metri, şi a fost proiectată astfel încât să permită încărcarea şi transportul pe culoare cu o lungime totală de 1.034 metri, scrie Ministerul Economiei.

 

Feriboturile vor fi dotate cu baterii de 2 megawaţi, dar vor permite inclusiv stocarea a peste 200 de metri cubi de Gaz Natural Lichefiat. Cele două nave vor intra în serviciul Seaspan Ferries ca parte a programului de înlocuire a flotei companiei.

Navele vor fi clasificate de Bureau Veritas şi vor intra în exploatare în 2021, construcţia acestora începând la Santierul Naval Damen Mangalia încă de anul acesta.   Şantierele navale Damen au câştigat oferta de construire a noilor feriboturi datorită reputaţiei excelente, angajamentului faţă de calitate şi datorită infrastructurii dovedite prin Şantierul Naval Mangalia. 

Ne puteți urmări și pe Google News

Construcția celor două nave vine după ce Șantierul Damen Mangalia a anunțat că s-au început lucrările la o altă navă de recuperare și cautare de diamante de la mare adâncime.