Kensington Communication, prima reacție față de afirmațiile ANAF
- Iulia Moise
- 21 decembrie 2024, 11:29
Firma Kensington Communication a fost plătită de Partidul Național Liberal (PNL), pentru o campanie pe TikTok. Aceasta a reacționat după ce site-ul de investigații Snoop a dezvăluit că această campanie l-ar fi promovat, de fapt, pe Călin Georgescu.
Kensington Communication afirmă că a organizat „campanii de conștientizare”
Compania care a primit finanțare de la PNL afirmă că a organizat „campanii de conștientizare”.
Compania afirmă că, în ceea ce privește sfaturile pe care influencerii le-au primit pe platforma de pe TikTok, „toate briefurile furnizate către FameUp au fost făcute pentru o campanie de combatere a extremismului și încurajarea valorilor euroatlantice”.
„Dacă campania a fost clonată sau deturnată în favoarea unui candidat sau altul, cerem organelor abilitate să verifice și să ia măsurile legale care se impun”, a decarat compania, într-un comunicat.
Kensington Communication susține că nu a făcut campanie pentru Georgescu
În plus, compania a susținut că „nu a făcut și nu ni s-a cerut vreo campanie pentru Călin Georgescu”.
Compania subliniază, de asemenea, că nu a colaborat cu influencerii de pe platforma de promovare, subliniind faptul că hashtag-ul sugerat a fost #echilibrusiseriozitate, mai degrabă decât #echilibrusiverticalitate.
Campania „Echilibru și Verticalitate” concepută pentru Călin Georgescu
Site-ul de investigații Snoop a dezvăluit că ANAF a descoperit că PNL a donat fonduri pentru o campanie pe Tik Tok despre care CSAT a susținut că l-a susținut pe Călin Georgescu.
Este vorba despre campania „Echilibru și Verticalitate”, care apare și în documentele desecretizate ale CSAT, unde se afirmă că a fost concepută pentru Călin Georgescu și este comparabilă cu campania „frate pentru frate” pe care Rusia a început-o în Ucraina, conform digi24.
Kensington Communication va depune plângere penală pentru ca organele abilitate să cerceteze deturnarea, atacarea cu boţi și/sau clonarea campaniei realizate de Kensington, la comanda PNL, realizată prin intermediul Platformei Fame Up, în favoarea candidatului extremist Călin Georgescu.