Început de vacanță, de coșmar. Un zbor de trei ore s-a transformat într-o odisee grecească

Început de vacanță, de coșmar. Un zbor de trei ore s-a transformat într-o odisee greceascăCondor / sursa foto: dreamstime.com

Ceea ce ar fi trebuit să fie o călătorie de sub trei ore s-a transformat într-o odisee de 32 de ore pentru pasagerii zborului Condor DE1234, care a decolat pe 24 mai din Zurich, Elveția, având ca destinație Heraklion, Creta. La bord se aflau 137 de pasageri și șase membri ai echipajului.

Condor DE1234, nu a putut ateriza în Heraklion

Conform unui reprezentant al companiei aeriene Condor, condițiile meteorologice extreme au împiedicat aterizarea în Heraklion. „Din cauza vânturilor puternice, decolările și aterizările pe aeroportul din Heraklion au fost posibile doar în condiții limitate”, a declarat Condor într-un comunicat.

În ciuda mai multor încercări de aterizare, avionul nu a reușit să ajungă la destinație. Analizând datele de la Business Insider prin Flightradar24, s-a constatat că aeronava a survolat de mai multe ori coasta Cretei înainte de a se îndrepta spre Atena.

Zborul Condor DE1234, patru opriri până în Heraklion

În total, zborul a avut patru opriri: două în Atena, una în insula Kos și o escală de noapte în Salonic, conform publicației People.

Heraklion

Heraklion / sursa foto: dreamstime.com

„Deși au fost efectuate mai multe încercări de aterizare în Heraklion, zborul nu a putut fi operat conform planului și a fost deviat de mai multe ori, inclusiv cu o oprire peste noapte la Salonic, înainte de a se întoarce în cele din urmă la Zurich”, a confirmat compania aeriană.

Nemulțumirile pasagerilor

Nemulțumiri la bord: gustări insuficiente, pasageri amețiți și cazare plătită din propriul buzunar

Pe parcursul acestei călătorii prelungite, echipajul a oferit băuturi și gustări pasagerilor. „Băuturi și gustări au fost servite tuturor pasagerilor de către echipaj în bucătăria avionului”, a comunicat Condor. Totuși, conform publicației Metro, unii pasageri s-au plâns că alimentele au fost insuficiente, iar câțiva au vomitat în timpul uneia dintre tentativele de aterizare.

Întrebat despre aceste plângeri, purtătorul de cuvânt al Condor a declarat pentru People: „Băuturi au fost oferite tuturor pasagerilor de către echipaj, iar cazarea la hotel a fost organizată de Condor”, adăugând că pasagerii pot contacta serviciul de relații cu clienții pentru „opțiuni de rambursare și reprogramare”.

Cu toate acestea, unii călători au susținut că au fost nevoiți să își plătească singuri cazarea. La a doua aterizare în Atena, pasagerilor li s-a oferit posibilitatea de a coborî, însă zborul s-a întors ulterior la Zurich fără bagajele de cală ale celor care au ales să debarce.