Facilități de ultimă ora pentru programul Rabla. Ce s-a schimbat

Facilități de ultimă ora pentru programul Rabla. Ce s-a schimbat

 Pentru accesarea programelor Rabla Clasic și Rabla Plus Toate documentele necesare se pot depune acum prin internet, iar termenele limită au fost prelungite.  

La lansarea programelor Rabla Clasic și Rabla Plus de la sfârșitul lunii martie, Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) a anunțat că intenționează să realizeze o metodă prin care toate documentele necesare să poată fi transmisă prin internet, ca măsură de protecție în contextul pandemiei de coronavirus SARS-CoV-2.

Ministerul Mediului a anunțat acum că sistemul informatic este acum pregătit, astfel că toate dosarele vor fi depuse doar prin internet.

„Depunerea dosarelor în cadrul programelor Rabla şi Rabla Plus se va face integral online, fiind acceptate în format electronic toate documentele necesare”, menționează Ministerul Mediului într-un comunicat de presă.

Ne puteți urmări și pe Google News

Astfel, în locul prezentării certificatului de distrugere și radiere a mașinilor vechi, clienții trebuie să anunțe dealer-ul prin internet despre data și locul unde mașina a fost casată. În plus, în locul certificatelor de atestare fiscală cu privire la plata impozitelor, clienții trebuie să facă o declarație pe proprie răspundere că nu au datorii la stat.

În același timp, termenele de depunere a dosarelor au fost prelungite. De exemplu, valabilitatea notei de înscriere a fost prelungită de la 120 zile la 180 zile pentru programul Rabla Clasic și de la 180 zile la 220 zile pentru programul Rabla Plus.

De asemenea, termenul pentru casarea unei mașini vechi a fost prelungit cu 60 de zile de la data emiterii notei de înscriere.

Spre deosebire de alți ani, AFM nu a anunțat încă numărul tichetelor epuizate în cadrul programelor Rabla Clasic și Rabla Plus.