Facebook a încheiat o înțelegere cu televiziunea Fox Sports, deținătoarea drepturilor de televizare a Ligii Campionilor în SUA. Pe rețeaua de socializare vor putea fi vizionat meciuri din cea mai importantă competiție intercluburi, începând din sezonul 2017-2018, pe paginile FOX Sports Facebook (în engleză) și FOX Sports Deportes (în spaniolă). Însă, jocurile vor putea fi urmărite doar de utilizatorii Facebook de pe teritoriul SUA.

„Facebook este un partener excelent care ne ajută să dezvoltăm fotbalul în Statele Unite. Deoarece oamenii își petrec din ce în ce mai mult timp pe dispozitivele mobile și pe rețelele sociale, transmiterea de meciuri pe această platformă este o extindere firească. Finala UEFA Champions League din acest an a fost urmărită de 34 de milioane de oameni (în SUA – n.r.), care au avut 98 de milioane de interacțiuni pe Facebook, de aceea suntem încântați să putem oferi conținut de top acestei imense comunități de microbiști”, a declarat David Nathanson, directorul de operațiuni al Fox Sports.