Compania încurajează clienţii să utilizeze canalele alternative de comunicare, ”din grijă pentru sănătatea şi siguranţa clienţilor, angajaţilor şi comunităţilor pe care le deservesc”.

„Având în vedere măsurile care au fost luate de Comitetul Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă, dar şi pentru a ajuta la reducerea răspândirii Covid-19, începând cu 16 martie, activitatea tuturor magazinelor Enel din România va fi suspendată (…)”, se precizează într-un comunicat al companiei.

„Este posibil ca unele interacţiuni să dureze mai mult, regretăm dacă timpul de aşteptare se măreşte, însă încercăm să prioritizăm cererile, cu scopul de a asigura furnizarea de energie electrică clienţilor noştri în cele mai bune condiţii posibile”, mai precizează compania.

Concret, clienţii îşi pot activa contul digital MyEnel, pentru a primi şi plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, sau pentru a-şi înregistra indexul sau verifica balanţa de plată.

Compania încurajează clienţii să îşi activeze metodele alternative de primire a facturii, fie pe email, fie prin SMS din contul MyEnel, urmând paşii menţionaţi în platformă.

Pentru a trimite indexul pentru energia electrică consumată, clienţii pot apela numărul de telefon gratuit – 0800.07.08.09 (în timpul perioadei de telecitire).

Pentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienții pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, în cazul în care distributiorul lor este Delgaz Grid sau Progaz P&D (între 22 şi 26 ale fiecărei luni).

În plus, clienţii care doresc să îşi achite factura de energie electrică sau gaze naturale în această perioadă, pot utiliza modalităţile alternative de plată, precum: ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar, potrivit stirimondene.fanatik.ro