Construcția drumului expres care urma să lege A1 de uzina Dacia de la Mioveni, amânată. Contractul, reziliat

Construcția drumului expres care urma să lege A1 de uzina Dacia de la Mioveni, amânată. Contractul, reziliat

Construcția drumului care urma să lege autostrada A1 de uzina Dacia de la Mioveni a fost amânată, după ce firma care trebuia să se ocupe de studiul de fezabilitate a cerut rezilierea amiabilă a contractului.

Drumul expres Pitești-Mioveni nu se va construi, cel puțin deocamdată. Firma Search Corporation, cea care câștigase în 2020 contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate a cerut rezilierea amiabilă a contractului.

Motivul a fost acela că firma nu a putut să respecte graficul stabilit, dar nici termenele pentru proiect.

Construcția drumului Pitești-Mioveni a fost amânată

Contractul pentru studiul de fezabilitate a fost semnat pe data de 29 octombrie 2020. Tot atunci s-a semnat și proiectul tehnic de execuție, cu firma Search Corporation. Durata contractului a fost de 18 luni, dintre care nouă luni fiind alocate pentru realizarea studiului de fezabilitate.

Ne puteți urmări și pe Google News

„Am avut un studiu de fezabilitate contractat pentru drumul expres Pitești-Mioveni. Însă firma ce îl realiza nu a reușit să mențină nivelul. Drept urmare, firma respectivă a solicitat rezilierea amiabilă a contractului, conform prevederilor. Partea de studiu de fezabilitate deja realizată nu va fi reluată”, spune Cristian Pistol, directorul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Astfel că, firma câștigătoare nu a respectat termenele stabilite, iar acest lucru a dus la amânarea construcției. Până în acest an ar fi trebuit obținută și autorizația de construcție.

Și primarul orașului Mioveni s-a arătat nemulțumit de ceea ce s-a întâmplat, menționând că această situație nu este normală. Totodată, acesta a adăugat că firma ar fi putut face o înțelegere cu o altă firmă pentru a nu se pierde atât timp.

Studiul de fezabilitate va fi încheiat între Consiliul Județean și CNAIR

Pentru ca proiectul să nu fie blocat, Consiliul Județean Argeș și CNAIR vor încheia un parteneriat pentru elaborarea în comun a studiului de fezabilitate.

Acesta va fi depus spre finanțare în cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014 – 2020, potrivit româniatv.net.

Viitorul drum expres, în lungime de aproximativ 10 kilometri, va fi unul de o mare importanţă pentru industria auto din România. Acesta va asigura o legătură rapidă între București și Mioveni, acolo unde lucrează aproximativ 40.000 de angajați.