Evenimentul Zilei > Actualitate > Competiţia, pe primul loc în preferinţele românilor
Competiţia, pe primul loc în preferinţele românilor

Competiţia, pe primul loc în preferinţele românilor

AUDIENŢE. Emisiunea „Dansez pentru tine” şi meciul România- Serbia au captat atenţia telespectatorilor la sfârşit de săptămână.

Războiul audienţelor TV a continuat şi în acest weekend la posturile româneşti de televiziune, cele care s-au luptat pentru locul I fiind, ca de obicei, Pro TV-ul şi Antena 1. Seara de vineri a aparţinut celor de la Pro TV, unde emisiunea-concurs „Dansez pentru tine” a fost lider detaşat de audienţă. Postul din Băneasa şi-a luat revanşa a doua zi, când meciul de fotbal România-Serbia a „spulberat” orice posibilă concurenţă.

Timp de aproape cinci ore, cât a durat emisiunea-concurs „Dansez pentru tine”, transmisă în direct, telespectatorii Pro TV nu şi-au “dezlipit” ochii de pe ecran, astfel încât, în intervalul orar 20.30-1.15, postul din Pache Protopopescu a fost lider de audienţă.

  • Pe întreg publicul urban, emisiunea „Dansez pentru tine” a înregistrat o medie de audienţă de 8,4 puncte de rating şi 24,5 cotă de piaţă.

  • În minutul de aur al emisiunii, adică 22.01, Pro TV era urmărit de aproape două milioane şi jumătate de telespectatori, la nivelul întregii populaţii a României.

Unul din momentele care au asigurat succesul emisiunii a fost dansul făcut de Monica Columbeanu, care a dansat salsa, alături de dansatorul sportiv Mihai Dima, pentru a ajuta o fetiţă campioană europeană la karate aflată în dificultăţi financiare. Drept urmare, preşedintele clubului de karate din Bacău le-a acordat celor doi titlul de „membri de onoare” ai clubului.

Două milioane de români au suferit alături de România

Antena 1 a „punctat” sâmbătă cu transmisia în direct a meciului de la Constanţa. Postul din Băneasa a fost lider întreaga zi, dar cel mai mare rating a fost atins de meciul România – Serbia, care a început la ora 20.45.

  • Tensiunea în care s-au aflat atât jucătorii, cât şi cei aşezaţi în fotoliu, a făcut ca ratingul să se ridice până la 21,7%, cu o cotă de piaţă de 44,3%. Cu alte cuvinte, în medie, 2.504.000 de români din mediul urban au „suferit” alături de echipa naţională.

  • La vârful de audienţă din „minutul de aur” de la 22.41, pe Antena 1 erau 3.018.000 de români.