Autoturismul de oraş Citroen C1 a fost relansat în România după faceliftul primit în primăvară. Micul model francez concurează cu Volkswagen up!, Kia Picanto, Hyundai i10 sau Toyota Aygo.
Citroen a relansat astăzi în România modelul de oraş C1.
Autoturismul de nici 3,5 metri lungime este comercializat în două versiuni, cu trei sau cu cinci uşi, la preţuri (de listă) cuprinse între 8.800 şi 10.660 de euro cu TVA inclusă
Cea mai accesibilă este varianta C1 (3 uşi) 1.0 - 68 CP Attraction. Cea mai scumpă: C1 (5 uşi, cutie de viteze pilotată) 1.0 - 68 CP Seduction.
Fără aer condiţionat în echiparea de bază
Din păcate, pentru că tocmai a început vara, aerul condiţionat lipseşte dintre dotările ambelor versiuni, fiind oferit exclusiv ca dotare opţională.
C1 cu facelift este primul autoturism Citroen alimentat cu benzină care emite sub 100 de grame de dioxid de carbon pe kilometru (99 g/km - mai exact).
Potrivit datelor oficiale, maşina franceză are un consum mixt (urban-extraurban) de 4,3 l/100 km.
"Văr" cu Toyota Aygo, rival cu Volkswagen up!
Citroen C1 este un autoturism dezvoltat pe aceeaşi platformă cu modelele Peugeot 107 şi Toyota Aygo.
Din aceeaşi categorie de automobile mai fac parte: Volkswagen up!, Kia Picanto, Hyundai i10, Renault Twingo şi Suzuki Alto (între altele).
Volkswagen up!, o maşină mai mare (cu zece centimetri, 3,54 metri lungime), mai nouă (C1 a fost lansat iniţial în 2005), "mai germană" - un detaliu pe care destui şoferi români îl privesc cu atenţie -, are un preţ de listă minim inferior lui C1: 8.327 de euro cu TVA inclusă.