Cine a intrat în cursă pentru reabilitarea tronsonului feroviar Curtici - Arad

Cine a intrat în cursă pentru reabilitarea tronsonului feroviar Curtici - Arad

Cinci consorţii şi o companie au depus oferte la licitaţia pentru execuţia lucrării de construcţii şi instalaţii la proiectul de reabilitare a tronsonului de cale ferată "Frontieră - Curtici - Arad", cu o lungime de 614 de kilometri, informează Ministerul Transporturilor.

Lucrarea face parte din proiectul de reabilitare a liniei de cale ferată "Frontieră – Curtici – Simeria".

Au depus oferte consorţiile: Condotte S.p.A. - Balfour Beatty Rail GmbH - Balfour Beatty Rail S.p.A. - Ansaldo STS S.p.A - Selex Communications S.p.A, Impresa Pizzarotti & C.S.p.A - Construzioni Linee Ferroviarie S.p.A - Strukton Rail, Leonhard Weiss - Colas Rail - Thales, Alpine Bau GmbH - FCC Construccion SA - Wiebe GmbH, Astaldi - Swietelsky - Alstom - Euro Construct – Dafora, precum şi compania OHL ZS S.A.

Comisia de evaluare va verifica şi analiza documentele de calificare/selecţie depuse până pe 21 februarie 2011, conform calendarului estimativ. Proiect de 280 milioane euro, fără TVA

Ne puteți urmări și pe Google News

Contractul va fi co-finanţat de Comisia Europeană (85%), prin Fondul de Coeziune şi de Guvernul României (15%) cu fonduri de la bugetul de stat, valoarea estimată a contractului fiind de 1,17 miliarde lei, fără TVA (278,5 milioane euro).

Obiectivul prioritar al contractului este modernizarea Axei Prioritare TEN-T 22, în conformitate cu cerinţele traficului feroviar internaţional şi îndeplinirea condiţiilor tehnice necesare pentru circulaţia trenurilor cu o viteză maximă de 160 km/h.

Beneficiarul contractului, care va fi atribuit în urma desfăşurării unei licitaţii restrânse cu anunţ de participare publicat în SEAP, este Compania Naţională de Căi Ferate CNCF "CFR" S.A.

Durata contractului pentru execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii va fi de 36 luni calendaristice de la data atribuirii.