Este șocul anului în media! Greii televiziunii, puși la lucru degeaba
- Antonia Hendrik
- 2 octombrie 2020, 06:09
Noua televiziune Aleph News are deja o lună de când s-a lansat pe piaţa media. Revista Capital a analizat audienţele postului lui Adrian Sârbu.
Pe data de 1 septembrie 2020, Adrian Sârbu lansa un nou poiect în televiziune, numit Aleph News. Iar audienţele sunt aproape inexistente.
Start modest pentru Aleph News, după publicarea cifrelor de audiență
Conform rapoartelor de audiență consultate de Capital pe ziua de ieri, Aleph News a avut zero puncte de audiență pe parcursul zilei pe ce înseamnă public urban. Nici măcar pe un singur interval orar, televiziunea nu s-a abătut de la această cifră. Același lucru și pe publicul comercial. Același zero absolut și pe publicul Național.
Aleph News este primul canal de social television din seria Aleph, concepută de Adrian Sârbu
„Aleph News este dedicat spectatorului smart, educat și suficient material. Cel care vrea să știe. Conținutul canalului oglindește sfera intereselor acestui target,” se mai arată în comunicat.
Deşi sunt nume consacrate în mass-media care lucrează la Aleph News, audienţele sunt zero
Paradoxul audienței zero pentru Aleph News este cu atât mai frapant cu cât echipa de jurnaliști reunește nume cunoscute care au lucrat cu Adrian Sârbu în ultimii 25 de ani, cum ar fi: Costi Mocanu, Felix Drăghici, Bogdan Hofbauer, Lucian Nemoiu, Răzvan Hriscu, Cristina Airabedian, Vlad Craioveanu, Lică Molan, Radu Badiu, Georgiana Dulgheru, Augustin Stochiță, Dan Pavel, Irina Ursu, Mihaela Măncilă, Monica Mihai, Oana Despa, Cătălin Condruț, Raisa Humeniuc, Ana-Maria Rus, Mădălina Bucur, Raluca Maniță, și colaboratori noi: Ion Cristoiu, Marius Tucă, Ioana Țigănilă, Ioana Voicu, Iulia Maria, Andreea Perminova, Angela Carp, Nadina Zisu, Tatiana Lipchin, Tora Apetrii și Andrei Tomescu.