Britanicii cer EXCLUDEREA Mariei Şarapova de la Wimbledon. Ce i-a înfuriat
- Cristina Botezatu
- 30 iunie 2014, 08:40
Rusoaica a provocat controverse uriaşe la Wimbledon, după ce a adus în complexul unde se desfăşăară turneul de Grand Slem un magazin mobil în care vinde dulciurile companiei sale, Sugarpova.
Iniţiativa sa a coincis cu publicarea unui raport ce recomandă reducerea la jumătate a consumului de zahăr, scrie The Independent.
Nutriţioniştii au criticat decizia jucătoarei din Rusia de a-şi promova dulciurile în complexul de la Wimbledon. Britanicii au făcut o paralelă cu momentul controversat din 1982, când Martina Navratilova a purtat un echipament cu însemne publicitare pentru o companie de ţigări.
"Folosirea hainelor sportivilor pentru a promova ţigările a fost interzisă în urmă cu aproape 30 de ani, iar acum este momentul să distrugem sprijinul jucătorilor pentru mâncarea nesănătoasă. Mi-ar plăcea să văd o suspendare pentru personalităţile sportive implicate într-o astfel de activitate. Ele au un impact uriaş în viaţa copiilor şi riscăm ca aceştia să devina obezi", a declarat profesorul Tom Sanders, nutriţionist la King's College din Londra.
Maria Şarapova a răspuns prin agentul său, care susţine că produsele din gama Sugarpova nu sunt destinate copiilor.
Maria Şarapova a creat linia de dulciuri în anul 2012, iar în scurt timp produsele au devenit foarte populare, mai ales în SUA.