Beneficiile aduse de parteneriatul cu CNN pentru Antena 3. Câți români s-au uitat în prima seară de transmisiune a televiziunii

Beneficiile aduse de parteneriatul cu CNN pentru Antena 3. Câți români s-au uitat în prima seară de transmisiune a televiziuniiSursa: Paginademedia.ro/ Model logo Antena 3 - CNN

Postul de televiziune Antena 3 a devenit Antena 3 CNN în urmă cu două zile. În prima seară de transmisiune sub forma denumirii noi, postul a ocupat locul doi în topul audiențelor.

Seara Antena 3 - CNN s-a deschis cu interviul cu Florin Piersic, luat de Mihai Gâdea. Audiența medie pe interval a fost de 260.000 de români în fiecare minut. Postul de televiziune a ocupat locul al doilea în topul transmisiunilor, în spatele României TV.

La oraşe, Antena 3 a numărat aproape 170.000 de telespectatori. De asemenea, în ceea ce privește publicul comercial, toate staţiile de ştiri au o pondere mică. În acest caz, la Antena 3 CNN s-au uitat 36.000 de oameni.

Ce audiențe a avut Antena 3 CNN cu emisiunea Sinteza Zilei Special

De la ora 21.00, a început un program special Sinteza Zilei. În timpul emisiunii a fost discutat parteneriatul exclusiv cu reţeaua americană CNN. În acea seară, a avut loc un program cu invitaţi, dar şi cu interviuri cu lideri politici. Este vorba despre cei trei şefi ai coaliţiei de la guvernare: Nicolae Ciucă (PNL), Marcel Ciolacu (PSD) şi Kelemen Hunor (UDMR).

Pe acest interval, Antena 3 a avut o medie de 240.000 de telespectatori pe minut. Cu toate acestea, cel mai urmărit post pe interval a fost România TV, cu aproape 440.000 de români în faţa televizoarelor.

În ceea ce privește orașele, Antena 3 CNN a ocupat tot locul al doilea. Cu toate acestea, situația este total diferită pe publicul comercial 21-54 urban. Pe acest segment, Digi 24 a fost pe primul loc, şi peste Antena 3, şi peste România TV, potrivit Pagina de Media.

Antena 3 parteneriat cu CNN

News Hour with CNN a reprezentat piatra de temelie în parteneriatul dintre Antena 3 şi CNN. Echipa a fost lăudată chiar de preşedintele CNN Worldwide Commercial, Rani Raad. Odată cu parteneriatul dintre cele două televiziuni, News Hour with CNN vine cu o serie de schimbări. Emisiunea poate fi urmărită luni până vineri, începând cu ora 18.00.

De asemenea, şi site-ul antena3.ro și-a schimbat design-ul și funcționalitatea. Până pe 27 septembrie Antena 3 era post afiliat CNN. Începând cu ziua de marți, rețeaua americană de știri are un parteneriat exclusiv cu televiziunea de știri fondată de familia Voiculescu şi condusă de Mihai Gâdea.

Ne puteți urmări și pe Google News