Apple TV + este pe piață de un an și șapte luni, pentru că atâta timp s-a scurs de la 1 noiembrie 2019, în care a lansat prima sa serie. Acest interval de timp i-a ajutat pe cei din Cupertino să-și extindă tentaculele dincolo de propriile lor granițe. Și, dacă ceva a caracterizat serviciul de streaming al celor de la Apple, este că nu au avut nicio problemă să ajungă și la alte dispozitive și platforme.

Apple TV + a avut deja o bună parte din aplicații pe diferite dispozitive, cum ar fi consolele de jocuri video, stick-uri HDMI, cum ar fi Amazon Fire TV Stick, unde a ajuns acum câteva luni, sau televizoarele inteligente ale unor mărci precum Samsung, LG etc. Toate împreună cu același pachet AirPlay, care este standardul wireless pentru californieni pentru a partaja conținut între iPhone, iPad și Mac.

Astfel, după o primă încercare de a ajunge pe Android, grație posibilității de a viziona serialele și filmele sale printr-un browser, Apple a decis să lanseze definitiv aplicația care oferă acces la platforma sa de conținut de pe televizoarele Smart cu instalare de pe Android TV. O lansare care a fost făcută la nivel global și care este deja disponibilă în magazinul de aplicații.

Perioada de abonament gratuit se apropie de sfârșit

Apple TV și-a început incursiunea în ecosistemul Android TV la sfârșitul anului 2020 . În noiembrie aplicația Apple a ajuns la televizoarele Sony și în februarie Chromecastul cu Google TV. Acum serviciul de filme și seriale de streaming Apple începe să ajungă la mai multe dispozitive cu Android TV.

Dar, de asemenea, nu este deloc șocant pentru o companie care se bazează foarte mult pe ofertele sale de servicii. Apple și-a dat seama  că trebuia să coopereze cu alți producători de dispozitive pentru a extinde în mod semnificativ abonamentele Apple TV Plus. Cu aproximativ 660 de milioane de abonamente plătite la serviciile sale în aprilie, aproximativ 40 de milioane de abonați americani la Apple TV Plus reprezintă o parte mică, dar cu siguranță semnificativă a pieței de straming. Dar acest număr s-ar putea schimba rapid în iulie dacă acei utilizatori trebuie să decidă dacă spectacolele merită plătite.

Apple și-a început serviciul în 2019 cu o selecție uimitor de slabă de originale. Bineînțeles, au existat producții de top, cu talente și regizori renumiți în top. Unii dintre ei au fost chiar buni! (Thrillerul psihologic bizar al lui M. Night Shyamalan servitor este un astfel de exemplu.) Dar Apple și-a extins perioadele lungi de încercări gratuite ale serviciului oferit utilizatorilor care și-au cumpărat dispozitivele, iar perioada de probă se apropie de sfârșit. pentru ca unii dintre primii utilizatori să urce în trenul gratuit.

Ted Lasso – ceea ce Tim Cook a numit un succes critic pentru platformă – va lansa al doilea sezon spre sfârșitul lunii viitoare. Dar pentru unii utilizatori Apple, perioada de încercare gratuită Apple TV Plus se încheie pe 1 iulie. Și întrebarea este, câți dintre ei vor decide că merită să plătească, având atâtea alternative oferite de alte companii.