Prima etapă este una destul de minuțioasă, dar absolut necesară dacă dorești să te lansezi cu succes pe Amazon.Research sau cercetarea pieței
– în etapa inițială, cea de căutare a produsului, ghidează-te după o serie de factori care te vor ajuta să găsești un produs de succes. Trebuie să te bazezi pe date concrete, și nu pe ceea ce crezi tu că se va vinde bine”, ne-a declarat Alexandru Jurcă.

„Citește recenziile competiției, pentru a reuși să aduci pe piață un produs mai bun decât cele existente. Vei avea astfel un avantaj mult mai mare față de concurență, iar produsul tău va fi mult mai relevant pentru clienți”, a adăugat expertul în business online.

După ce ți-ai stabilit produsul dorit, urmează pasul 2 în crearea unei afaceri de succes pe Amazon: găsirea unui furnizor de încredere. „Trebuie să contactezi un număr mare de potențiali furnizori, apoi le vei cere o cotație pe baza căreia vei face o comandă pentru mostre. După ce le inspectezi și discuți din nou cu aceștia, alege-l pe cel care ți-a oferit cel mai bun raport calitate – preț.

Este extrem de important să alegi un furnizor cu un catalog diversificat pe nișa pe care vrei să te axezi, pentru a construi o relație profesională pe termen lung”, afirmă Alexandru Jurcă.

Pasul numărul 3 este reprezentat de crearea unei pagini pentru produsul tău, iar ponturile expertului în business online vin să te ajute: “Imaginează-ți Amazonul ca fiind cel mai mare catalog cu produse din lume. Alege un titlu potrivit, scrie o descriere atrăgătoare, adaugă poze care să scoată în evidență toate calitățile produsului".

Pasul numărul 5 este la fel de important și îți mută din nou atenția către concurență: “Inspiră-te din alte produse de pe aceeași nișă, folosește combinații de cuvinte care ajută ca produsul tău să fie găsit cu ușurință de către clienți”, a completat Alexandru Jurcă.

Ultimul pont pentru crearea unei afaceri de succes pe Amazon este la fel de important, iar expertul în business online te ajută să identifici exact instrumentele necesare pentru a da lovitura: „Acum trebuie să începi să îți faci produsul cunoscut pe Amazon. Platforma îți pune la dispoziție o serie de instrumente eficiente pentru a-ți face produsul cunoscut și pentru a genera vânzări.

Elementele cheie pentru a-ți îmbunătăți vizibilitatea sunt vânzările inițiale și recenziile. Fiindcă produsul este bun, recenziile pozitive nu vor înceta să apară și îți vor menține produsul în top, generând astfel venituri mai mari”.