Site-ul de media a intrat în posesia documentelor care atestă vânzarea şi dezvăluie preţurile de pornire pentru aceste mărci. Marca Adevărul Holding este scoasă la licitaţie cu preţul de 19,7 milioane de lei. Pentru Click! preţul de pornire este de 745.000 de lei, iar pentru Click FM este de 9.000 de lei. 
Licitaţia va avea loc în biroul executorului judecătoresc. Odyssey trebuie să recupereze de la Adevărul Holding 15,4 milioane de lei (3,5 milioane de euro), reprezentând contravaloarea serviciilor de publicitate și conexe prestate și neachitate, 9.900 de lei (2.200 de euro) cu titlul de cheltuieli de judecată, plus aproape 200.000 de lei (45.000 de euro) reprezentând cheltuieli de executare silită.
Acum câteva zile ziarul Click! a fost confirmat drept publicaţia cea mai vândută în România.
Documentele oficiale pot fi găsite pe paginademedia.ro.
Ce se poate întâmpla?
Din punct de vedere legal, acesta este un proces normal de reorganizare al afacerilor. În acest moment, procesul juridic își urmează cursul, iar firma este administrată de lichidatorul judiciar al Odyssey Communication, Acsis Solv IPURL. Specialiștii mai spun că este posibil ca mâine să nu se prezinte nimeni la licitație, o practică folosită în multe cazuri. Dacă nu va apărea nimeni interesat să achiziționeze titlurile, este posibil să apară o scădere de preț. "Acum, ştim doar că urmează o licitaţie, dar asta nu înseamnă şi că asseturile Adevărul Holding vor fi automat vândute – şi anume unor persoane străine de Dinu Patriciu. Pe listă nu se află toate brandurile de media ale petrolistului, deci ar fi interesant să ştim de ce administratorul Odyssey a cerut doar licitarea unora dintre ele. Click! e în orice caz cel mai promiţător asset, fiindcă e vorba de un tabloid lider de piaţă, care poate scoate profit. Interesant în toată povestea e faptul că Dinu Patriciu e şi creditor şi debitor, fiindcă deţine 60% din Odyssey. Între Patriciu şi Patriciu intervine e drept Acsis Solv IPURL, administratorul Odyssey, dar la un asemenea demers se poate spune că miliardarul preferă să salveze agenţia, mai degrabă decât grupul media, fiindcă ar fi putut scoate Odyssey din groapă în diverse moduri: plătind dinspre Adevărul, împrumutând societatea şi aşa mai departe”, spune Iulian Comănescu, managing partner "Comanescu".
Cheltuieli importante de marketing

„Licitaţia confirmă informaţiile neoficiale despre dezinteresul pe care Patriciu îl are de la o vreme pentru propriul business de media. Cert e că veniturile din publicitate au fost mult sub aşteptările dictate de tirajele pe care le atinseseră Adevărul sau Click! cu cheltuieli importante de marketing, iar din punctul de vedere al conţinutului, produsul reuşit este Click!. Adevărul a beneficiat de campanii TV copioase – neachitate, fiindcă la asta se reduce insolvenţa Odyssey printre altele – şi dacă ar fi avut un management editorial bun, ar fi rămas cu ceva cititori/exemplare vândute după tonele de GRP-uri şi inserturi care au fost băgate în ziar. În loc de asta, ultimele rezultate BRAT plasează ziarul fix acolo unde acesta ajunsese după plecarea echipei Cristian Tudor Popescu şi înainte de preluarea de către Patriciu: la 23 de mii de exemplare vândute", explică analistul Iulian Comănescu.
Ultima oră: Potrivit unor zvonuri, trustul de presa Transilvania Media Group, ce aparține patronului CFR Cluj Arpad Paszkany, părea interesat să preia ziarul Adevărul.
Contactat de EVZ, Arpad Paszkany a dezmințit informația. „Nu ne interesează să preluăm ziarul Adevărul. Noi avem un contract de parteneriat prin care părțile urmează să folosească la comun bazele de date și elemente de infrastructura pentru subiecte de presa. Nu ne rispim energiile. Ne dorim să fim numărul 1 în zona de vest și apoi ne vom îndrepta și spre alte regiuni”.