„Astăzi am sunat la 112 pe la ora 11:00, să anunț că o creangă a rupt un cablu care atârna deasupra unei străzi, gândindu-mă că ar putea fi electric, deci periculos. Nu a răspuns nimeni.
Pentru prima oară în viața mea nu a răspuns nimeni la 112. Deși eu eram în siguranță, am trăit un sentiment de panică, frică, singurătate. 112, numărul de urgență, UNICUL număr de urgență, nu mergea.

La 14:46 m-au mai speriat o dată, când a început telefonul sune în disperare, cu mesajul de alertă în care eram rugați să nu mai sunăm la 112 decât în cazul în care este viața cuiva în pericol.

Acum, la 23:26 m-am speriat din nou, când m-a sunat operatoarea de la 112 să îmi spună că au văzut apelul meu și să mă întrebe dacă mai am o urgență sau nu. Părea epuizată. Mi s-a făcut milă de ea. I-am explicat de ce sunasem, mi-a spus că va transmite mai departe și i-am urat serviciu ușor.

(…) Instituțional, eu nu mai am nici cea mai mică siguranță ca aceste instituții ne vor putea proteja dacă ceva rău, grav, de amploare, se întâmplă. Sunt mereu luați prin surprindere. (…)”, a relatat bărbatul.

Inspectoratul pentru Situații de Urgență a anunțat că ieri s-au înregistrat 14.000 de apeluri la 112 din partea bucureștenilor. Primăria Capitalei a reușit abia după ora prânzului să pună la dispoziția cetățenilor un număr special unde se pot înregistra aceste sesizări.

Te-ar putea interesa și: