Dean Garfield, vicepreședintele global al politicii publice, și Rachel Whetstone părăsesc compania, conform mai multor rapoarte, ca parte a planurilor streamer-ului de a restructura posturile sub un singur ofițer șef pentru afaceri globale.
Restructurarea face ca Netflix să piardă doi lideri importanți
Ofițerul șef de comunicare al Netflix, Rachel Whetstone, părăsește și ea, alături de Dean Garfield, gigantul de streaming după șase ani, conform mai multor rapoarte media.
Într-un memo intern distribuit angajaților, co-CEO-ul Ted Sarandos le-a spus angajaților că Whetstone și vicepreședintele global al politicii publice Dean Garfield părăsesc amândoi compania.
Sarandos plănuiește să își găsească un post ca director de afaceri globale, al cărui portofoliu va include atât politici, cât și comunicații, conform rapoartelor. Compania, care ia în considerare candidați externi, nu a identificat încă o persoană pentru acest rol, a declarat o persoană familiarizată cu procesul.
Rachel Whetstone a refuzat noua poziție de conducere în urma restructurării
Whetstone a refuzat să fie luat în considerare pentru poziție, în timp ce Garfield nu are experiență în comunicații.
Whetstone s-a alăturat Netflix pentru a conduce biroul de comunicare în 2018, subordonându-se la acea vreme fostului CEO Reed Hastings, care acum îndeplinește funcția de președinte, în timp ce Sarandos și Greg Peters sunt co-CEO.
Rachel Whetstone / sursa foto: wikipediaDomeniul de activitate al lui Whetstone a inclus comunicările corporative, reputația, povestirea istoriei Netflix și mesajele generale.
Rachel Whetstone, locul 32 în lista de putere PRWeek din 2024
Reprezentanții Netflix nu au răspuns solicitărilor de comentarii.
Whetstone s-a alăturat Netflix după un an la Facebook ca VP de comunicare corporativă. Portofoliul ei la compania de social media includea inițial WhatsApp, Instagram și Messenger, dar a fost extins la un rol principal în comunicarea corporativă, conform prweek.com.
Anterior, Whetstone a fost SVP de comunicare și politici publice la Uber, după aproape 10 ani la Google, cel mai recent ca SVP de comunicare și politici publice.
Garfield s-a alăturat Netflix în 2019 ca VP de politici publice. Anterior, a ocupat funcția de președinte și CEO al Consiliului Industriei Tehnologiei Informației, după ce a avut roluri ca EVP și director strategic șef al Asociației Americane a Filmului și VP al afacerilor legale pentru Asociația Americană a Industriei de Înregistrări.
Netflix, profit net în creștere pentru timestrul 3
Netflix a depășit așteptările privind veniturile și profitul net în trimestrul 3, înregistrând o creștere de 15% a veniturilor, ajungând la 9,83 miliarde de dolari. Venitul net în perioada respectivă a fost de 2,36 miliarde de dolari, în creștere față de 1,68 miliarde de dolari cu un an mai devreme. Streamerul a adăugat 5,1 milioane de abonați în T3, depășind așteptările și ajungând la 282,7 milioane de membri în toate categoriile sale de prețuri.
Începând cu 2025, Netflix nu va mai actualiza investitorii cu privire la numărul de abonați, deoarece se va concentra pe venituri din alți metrici financiari ca indicatori de performanță.
Compania preconizează venituri anuale pentru 2025 între 43 miliarde și 44 miliarde de dolari, așteptându-se ca o mare parte din această creștere să provină dintr-o „creștere sănătoasă a numărului de membri plătitori”, conform CNBC.