Televiziunea Digi Sport a intrat în topul televiziunilor, la orașe și pe publicul comercial, cu meciul  Dinamo – Mediaș, pe interval. 

Amintim că Pro TV va difuza și astăzi o ediție Vocea României, de la ora 20.00.

NAȚIONAL. Show-ul Pro TV a condus audiențele după media din întreaga țară. Peste 1,5 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe show-ul de talente, în creștere față de săptămâna trecută când Pro TV a fost devansat de Kanal D. 

Kanal D și Antena 1 a avut cifre în scădere față de vinerea trecut. Kanal D, cu Exatlonul la concurență, iar Antena 1, cu X Factor. 

Național TV a completat clasamentul, pe poziția a cincea, cu filmul american de acțiune The Forbidden Kingdom (de la 21.00). Postul a mai avut pe intervalul Vocea României, de la 20.30, serialul indian Dragoste și ură.  Vocea României a fost pe plus și la orașe. Show-ul de talente a avut o medie de 820.000 de telespectatori în fiecare minut de difuzare, în creștere față de săptămâna anterioară, când pe Pro TV erau 770.000 de persoane. 

Locul secund a fost al Kanal D cu jumătate de milion de telespectatori, media, iar Antena 1 este de neclintgit de pe locul al treilea, cu 350.000 de persoane, media. 

Digi Sport 1 a fost a cincea cea mai urmărită televiziune de la orașe, cu meciul Dinamo – Mediaș (20.30 – 22.30).  

COMERCIAL. Pro TV a fost primul și pe publicul comercial, al persoanelor cu vârste între 18 și 49 de ani. Show-ul a adus Pro-ului, în medie, 380.000 de telespectatori, în creștere față de săptămâna trecută când a avut 330.000 de telespectatori. 

Și aici Kanal D a fost al doilea, iar Antena 1 pe trei, însă la mică distanță. Și aici, Digi Sport a intrat în top, pe poziția a patra, cu 77.000 de telespectatori, urmat de Național TV. 

 

 

Te-ar putea interesa și: