De când au început lucrările, tramvaiele 41 au circulat între terminalele „Ghencea” şi „Piaţa Presei Libere” în ambele sensuri, având restricţie de circulaţie pe un singur fir în zona podului.

Dar este și o veste proastă: tramvaiele nu vor circula deloc de vineri, ora 21,30, până sâmbătă, ora 5,00, interval în care vor fi demontate piesele de cale utilizate temporar pentru circulaţia alternativă.

Pentru preluarea călătorilor de pe acest traseu, de la ora 20,00 va funcţiona linia navetă de autobuze 641 între terminalele „Ghencea” şi „Piaţa Presei”, pe bd. Ghencea, str. Braşov, str. Lujerului, Pasaj Lujerului, şos. Virtuţii, Calea Crângaşi, Pasaj Grant, str. Turda, bd. Mareşal Alexandru Averescu, bd. Mărăşti, bd. Expoziţiei.

„Podul Grant, o legătură importantă între cartierele din nordul şi vestul Capitalei, nu a mai intrat în reparaţii de peste 12 ani. Expertiza tehnică a arătat că lucrările nu mai puteau fi amânate. În aprilie 2019, Podul Grant a intrat în consolidare şi reabilitare. Prima etapă a proiectului, între Turda şi Crângaşi, a fost finalizată într-un timp scurt, având în vedere că aici erau problemele cele mai grave. A fost modernizată şi calea de rulare a tramvaiului 41 după aproape 20 de ani. A doua etapă, pe sensul Crângaşi – Turda, va începe când vor fi primite toate avizele pentru restricţionarea etapizată a traficului”, afirmă primarul general, Gabriela Firea, citată în comunicat.

Lucrările de reabilitare şi consolidare a Podului Grant sunt realizate de Compania Municipală Străzi, Poduri şi Pasaje. Valoarea totală a contractului, pentru ambele tronsoane ale podului, se ridică la aproape 12 milioane de euro.