Vedeta TV care o surclasa pe Andreea Esca. E de nerecunoscut
- Andreea Vlad
- 7 iulie 2023, 19:58
În urmă cu mai bine de 20 de ani, un renumit prezentator era urmărit de o țară întreagă, pe ecranele Antena 1. Ulterior a dispărut definitiv din lumea televiziunii, dar a ales o carieră care îi oferă multe satisfacții.
Radu Coșarcă a fost una dintre vedetele media lansate în anii 90. Din anul 1990 până în 2004, a lucrat pentru TVR, Tele 7, Antena 1 și Național TV ca producător, prezentator, manager. Acesta a decis, în urmă cu aproape 20 de ani, să se reorienteze profesional. Astfel, a fost angajat la Media ON, la SYNERGY, unde s-a ocupat de comunicare, marketing și PR, dar și la ENEL România, unde a deținut pozițiile de manager executive și Head of Country Communication.
Radu Coșarcă a devenit un excelent om de comunicare
Potrivit datelor incluse pe profilul său de LinkedIn, fostul jurnalist lucrează de 7 ani și 7 luni la S.C. Cupru Min S.A. Compania este unicul producător din România care se ocupă de extracția de minereuri neferoase. În cadrul companiei, fostul jurnalist gestionează componentele de comunicare, marketing și PR ale companiei, potrivit cancan.
Radu Coșarcă a absolvit Universitatea Politehnică din București în 1987, iar în 1991 a absolvit College of Communication – Brodcast Journalist din California. A studiat de asemenea, la Center for Foreign Journalist din Virginia și la BBC World Service, devenind apoi profesor universitar, dar și angajat în cadrul CNA.
Fostul prezentator TV distrugea audiențele PRO TV
În perioada când a lucrat la postul Național TV, jurnalele prezentate de el reușeau să țină publicul mereu în alertă. În 2009, prestația sa era comentată astfel în presă: „Sondajele de audiență din ultima vreme arată că Știrile PRO TV înregistraseră o scădere a audienței. Nu neapărat din cauza uzurii vedetelor sau a politicii redacționale (chestiuni care nu sunt deloc de neglijat), cât, mai cu seamă, din cauza agresivității concurenței.
Observatorul de la Antena 1, plasat la ora 19:00, a reușit să submineze cotele de audiență ale principalului buletin de știri de la PRO TV. Cel puțin, în București, conform sondajelor de audiență ale companiei AGB Data Research, în luna noiembrie, audiența echipei Nicolici-Coșarcă a fost superioară Știrilor PRO TV”.