Audiența TVR Info a crescut considerabil în această toamnă. Televiziunea a reușit să atragă mulți telespectatori într-o perioadă în care multe posturi se descurcă greu.
TVR Info a înregistrat un plus de peste 3000 de telespectatori la nivel naţional în luna septembrie, faţă de luna precedentă. Acesta este singurul canal de profil care a înregistrat o creștere a audiențelor în luna septembrie. Într-o perioadă în care celelate posturi s-au confruntat cu o audiență mică, TVR a reușit să-i atragă pe români.
Postul de știri a avut o creştere substanţială faţă de luna august, de +3000 de telespectatori la nivel naţional, în prime time (intervalul 19.00 – 23.00). Pe urban a înregistrat o creştere de +2000 de telespectatori. S-a remarcat și o creştere a REACH-ului (*Rch) cu aproape 200 de mii de telespectatori față de luna precedentă, pe targetul național. În mediul urban, REACH-ul TVR INFO a crescut cu aproape o sută de mii.
Analiza de audiență a relevat că Telejurnalul de la ora 20.00, „Context”, „Tema Zilei” sau „INFO PLUS” sunt cele mai urmărite emisiuni ale TVR INFO. În grila de toamnă, postul de știri a adus următoarele producții: „Cine face legea” (de luni până joi, ora 11.00), „Frontul” (de luni până joi, ora 22.00) – alături de noi ediții ale emisiunilor consacrate, precum „Prim Plan”, „Inspiră România”, „INFO EDU”, „Radar geopolitic”, „Sâmbătă cu Albertina”, „Mapamond”, „Europa, printre rânduri”, „Global”, „Briliant” etc.
TVR vine cu noi surprize
Televiziunea Română a produs şi va continua să ofere, prin TVR INFO, evenimente majore precum Summit-ul Miniştrilor de Externe ai NATO de la Bucureşti, deschiderea Programului cultural naţional „Timişoara, Capitală Europeană a Culturii în 2023”, Summit-ul ITU PP 22 - Reuniunea Miniştrilor Digitalizării şi lideri de mari companii în domeniu din întreaga lume, Summit-ul Comunităţii Politice Europene din Republica Moldova, Summit-ul Iniţiativei celor 3 Mări etc.
Televiziunea Română a reușit să-i atragă pe telespectatori și cu alte surprize. În această toamnă, șefii postului au scos din grilă mai multe emisiuni,spre nemulțumirea unora. Cu toate astea, ei au găsit show-uri noi pentru a îi ține pe românii aproape de televizor.