Fără să aibă cea mai mică jenă faţă de situaţia delicată în care se află românii, comercianţii din anumite magazine, cele mici, de cartier sau din zona rurală, măresc preţurile unor produse pentru care cererea a crescut şi de 3 ori în aceste zile.

Unul dintre acestea este drojdia, atât de necesară în aceste zile în care românii încearcă să reducă ieşirile din casă făcându-şi pâine în propriile cămine.

Profitând de situaţie, anumiţi comercianţi au crescut preţul drojdiei, iar clienţii pot crede că majorarea are legătură cu fabrica producătoare, dar nu este deloc aşa.

„Fabrica de drojdie Rompak Pașcani, care produce drojdie de panificație sub licența Pakmaya, nu a majorat prețul diferitelor sortimente de drojdie fabricate și lucrează la capacitate maximă, pentru a se asigura că produsele ajung pe rafturile tuturor magazinelor din țară.

În luna martie, comenzile pentru drojdie de consum casnic s-au triplat (peste 3 milioane de pachete de drojdie proaspătă și uscată) față de februarie sau luna martie a anului trecut, iar situația pare să se menținî pe același trend și la începutul lunii aprilie.

Prețurile noastre nu au suferit majorări în această perioadă și ne vom strădui să menținem această situație cât mai mult posibil. Scumpirile care pot fi observate în anumite magazine sunt strict rezultatul acțiunilor speculative ale unor comercianți”, a declarat Cristina Hanganu, directorul de vânzări al Pakmaya România, conform unui comunicat de presă.